Her defasında ama her defasında, bıkmadan yorulmadan tüketiyorum ihtimalleri, ihtimal dediğim bakışlarında açtığım yeni sekmeler bazen donuyor,, donma yapıyor işte.. yeniliyorum yinelenme kaygısı gütmeden henüz virüs bulaşmadı merak erme
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
:))) Şiirinizi okuduğumda sadece tek bir kelimeyle özetlemek istedim. ama yalan yok birazda kasıtlı yaptım diyelim . Bende selam ve sevgilerimi çokça bırakıyor hemen izimin üzerine tüyüyorum :)
Şiire sonra döneceğim.. Yine eş zaman da paylaştık şiirleri şöyle bir bakıyım dedim ve yine şiirlerin çarptı gözüme kader diyeyim artık bu kadar rast gelmek şans değil her halde :)
Binlerce kelimelerin ve seçilmiş harflerin arasında onu bulamamak Ve her defasında kanayan yarayla devam etmek yazdıklarına Her sabah aynı acıyla, aynı uyanışla. Ben sıkıldım beklemekten ve hep yitirilmekten Aslında kanatsız uçmak gibiydi aşk Biraz, düşerek biraz yalpalanarak Ve o yorgun bedenimi görmezden gelerek devam ederdi ya uyumaya İşte aşk uğramasın hiç ona.
Beklediğin yerde duruşuna bağlı biraz.. beklenen veya beklenilen olmak arasında fark olsa gerek.. hiç bir şey yapmamak, yapamamak veya.. daha da beteri o nun ne yaptığını bilmemek..
bu yüzden kanat denilen şeyi kaptırmamak gerek derim.. niye dediysem :)
Senin olan zaten senindir. Ne yaparsan yap bu değişmez. Tabi tamamen kalben ve ruhen bir teslimiyet yaşamışsa.
Fransiyum...