Gün solunca sevgidoğar bende hayatlar gibi sürülür bulutlar ömrümüzün tamamı oluyor şiirler yarım kalırız belki de
içinden doğru sevdim seni tüm bakışlarını kaplayacak kadar beni sevdiğin gibi yeryüzünün ıslaklığı yanaklarının sıcaklığı kadar yüzünde ter olan su damlalarının kaynağında yeşerecek kadar dağılanların içine ellerinle sür beni yüzüne içinden doğru sevdim seni bu şehrin her semtinde
dün akşam sen yokken ısıttım geceliğini pinokyo hikayesini anlattım gözünü kırpmayan duvarlara
dün akşam sen yokken ayakların bağımsızken izledim seni öylece yeni bir sevgi doğurdum dün akşam sen yokken
şiire dair her şeye bu sokakta rastladım akşam üstüydü yine bu sokakta yudumladım ilk aşkı "Bellum omnium cantra omnes" deyimiyle yatkınmış savaşa herkes dedi Behramoğlu bir akşam geçecek bir kadın geçecek dün akşam sen yokken kim bilir kimler bilecek.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalnız poetika şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalnız poetika şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Balzac'ın Laure'ye yazdığı bir mektubunu anımsadım.. ''Ben böyleyim işte ve her zaman da böyle kalacağım; fazlaca çekingen,sırılsıklam aşık ve seviyorum demeye cüret edemeyecek kadar bakir''..Ve her mektubun sonuna eklenen sözler; 'Hoşçakal Laure..Buraya,mektupları sonlandıran alelade sözler yerine, yüreğimi koyuyorum'.. Yeryüzünün ıslaklığı başka nasıl yanaktaki sıcaklık kadar olabilir ki.. Şiirlerinde pandomim sanatı yapıyorsun ya şair,bundandır imgelerinin izdihamı..Sevgiler..
yazdıklarımın her zaman yansıması olanlar anlam kattı onlara biz her mektupta her kitapta her satır arasında biraz var olduk ya da kendimizi oralarda bulduk.Sessiz bir tiyatroyu gözlerinde yaşattıysam ne mutlu imgelere..