ilk harfinden tanırım yalnızlığı ilk nefesinden fark ederim kim olduğunu keyifsiz bir ortamda akşam yemeği yeriz önce sonra gecesi başlar menzilli ötelere doğru
sevişiriz gecenin bir arka sokağında gizlice sabaha değin yağmuru seyrederiz pencereden yağmuru seyreden kimsenin canı hiç sıkılmazmış.
bakarız bir türlü birbirini geçemeyen yağmur damlalarına içimizde nisandan kalma hatıralar canlanır vahlanıp dururuz geçmişten bugüne yapılan yolculuğa ilk kez bu kadar yakın durur yağmur ve gözyaşlarımız ilk kez birbirlerinin tenine dokunurken.
armağan edilen bir hayattan yadigar cisimsiz, maddesiz yaşanılanlar yıldızlarda akşamdan katılır gecenin tutkusuna bir semadan ötekine sürüklenip öncesiz aşklara merhaba dercesine
uçsuz bucaksız gece ağının ortasında küçük bir ışık göz kırpıp durur alıcı kuşun serçeyi pusuda beklemesi gibi gecenin tam ortasında duygularımız soyunur gıkları çıkmaz ,utancından dakikaların
yalnızca gecenin somut bir saniyesine veririz kendimizi geçmişten ve gelecekten kopmuş bir anı parçasına tutunup umurumuzda değil hiç bir şey.
karanlıktan süzülüp ,tan gibi parlar kemale ermiş ,geceden kalan duygularımız
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
geceden kalan duygularımız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
geceden kalan duygularımız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevişiriz gecenin bir arka sokağında gizlice sabaha değin yağmuru seyrederiz pencereden yağmuru seyreden kimsenin canı hiç sıkılmazmış.
az yağarsa romantik, çok yağarsa "Allah'ım afatın dan esirgesin..." yine ders niteliğinde anlam dolu ve etkileyici mükemmel bir serbest şiir okudum mümtaz kaleminizden. tüm kalbimle kutluyorum üstadımı. selam ve saygılar sunuyorum...
Kutlu dileklerimle.
Çok Beğendim.
…………………. Saygı ve Selamlar…