Dört bir yanımı hasret yangınları sarmış Baktığım her yerde yanık hatıralar Yokluğunda yalnızlığımla baş başayım Adını yüreğime ilmek ilmek dokudum Gözyaşlarım sele döndü Sağanak yağmurlar sana benzer…
Göz göze gelip konuşamıyoruz El ele tutuşup Diz dize oturamıyoruz Mesafeler de tıpkı sana benzer Uğruna tüm ezberleri bozdum Gittiğimiz yolların hepsi çıkmaz sokak Sonu yok Tıpkı sana benzer...
Dargınım yıllara Dargınım hayata Şansa kadere Dargınım aşka sevdaya Dargınım her şeye Dargınım işte Darılmak da tıpkı sana benzer...
Oysa her şeyde sen vardın Sol yanım Sol yarımdın Aldığım nefestin Diyorlar ki sen delisin Bu kadar yürekten sevilir mi? Bilmiyorum Bundan sonra sever miyim? Bütün aşklar sana benzer...
Eski sandığın kilidini açtım! Geçmiş yıllardan kalan Naftalin kokulu anılar vardı içinde. Yamalıydı hepsi Bütün hatıralar sana benzer…
Sevdam da karışmış aralarına Bir numara büyük geldi şimdi, olmadı bana. Baharı erken karşılamak istedim Kara kış çoktan gelmiş gönül bağıma. Gonca güllerim de aldandı Meğer yalancıymış bahar Tüm baharlar da sana benzer…
Güneşin bir günlük doğmasına aldandık Oda oyunmuş yok pahasına satıldık Anılar sandığının başında Kenarda ucu yanmış mektup, Geçmiş tarih var üzerinde Birde kurumuş kırımızı gül Bütün güller sana benzer…
Duygular harman yerinde ki saman gibi, Savruluyor. Nadasa terk edilmiş yaralı yürek var elimde Mevsimsiz hasat yaşanıyor Kıraç topraklarda Topraklar da sana benzer…
Yağmur habersiz bulutlardan Yağmur yüklü bulut gibi gözlerim Avaz avaz çığlıklarla susuyor aşk Kurumuş dalında kırmızıgül, Ne çare öksüz kalmış ötmez bülbül Yalancı baharı bekler Bu şehir senden habersiz Bu şehir benden habersiz Tüm şehirler sana benzer…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sana Benzer şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sana Benzer şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.