Yine sokaklar caddeler karanlık Yine gece Ve ben yine kendimle savaşırken Seni bulup kaybettiğim yerdeyim Karar vermek ne kadar zormuş İçime mi gömmeliyim? Yoksa söküp atmalı mıyım? Gitmek mi zor kalmak mı? En güzeli susmak Konuştukça ikimizde batacağız Sustu yüreğim…
Çok düşündüm Çok yol aradım gidecek Bulamadım Her yol sana çıkıyor Artık dayanamayacağım Sonsuza dek kapansın gözlerim Tek başıma da yürürüm karanlıklarda İnan ardıma bile bakmam Uğrunda ölürüm dedim anlamadın Sevgimin değerini kavramadın Kendini de beni de yaktın Lanet olsun sevgi adına geçen tüm zamanlara Diyerek sustu yüreğim…
Meğer zaman aleyhime işlemiş Seni gözümde nasıl da büyütüp yüceltmişim Ellerimle en tepeye koymuştum Ne yüceydin benim için Ama sen anlamadın Yürümez böyle, Sen terk etmeden ben yol vermeliyim sana…
Tam bir kaos yaşıyorum Öyle zor bir karar ki Bu kadar hiç zorda kalmamıştım Beynimi lime lime ettin acı bile hissetmiyorum Anlasana beni Senin kadar kimseyi sevmedim Kimseye kul köle olmadım Allahtan başka kimseye secde yapmadım Delirmek üzereyim… Hoş… Zaten delirttin beni nasıl daha fazla delireyim Zaman çok acımasız nasıl geçiyor anlamazsın Yüreğim acıyor yaralarım kapanmıyor…
Aynaya bakmadın mı hiç? Hem kendini hem beni tükettin Benim aklımda senden başkası yok tek sen varsın Ne olur at gözlüklerini çıkar, bakar gibi bakma Görmüyor musun? Ben susmadım aslında sessizce konuşuyorum Sadece susmayı öğreniyor yüreğim…
Ben sana saygı duydum Sen de kararlarıma saygı duy, kararımı verdim ben Seninle sensiz kalsam da Yaşadıklarımızı düşünmek de Mutlulukların en güzeli Meğer seni ne büyük sevmişim Söküp atamıyorum içimden Gözlerinin içine bakarak Söylenecek çok şey var ama Ne kadar yakınında olsam, bir o kadar da uzağım senden İşte bu nedenle Sustu yüreğim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sustu Yüreğim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sustu Yüreğim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Abim yüreğinize kaleminize sağlık.Çok güzel şiirleriniz var izin vein de bunu söyleyim.Yorumlarınız da harika.Banada kutlamak kaldı. Selam ve sayğılarımla.