(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Keçinin biri uzay gemisine binmiş. Malum bu geminin bir sıcak bir de soğuk tarafı var. Demiş ki kaptana; ben soğuğu sevmem sıcak taraf benimdir. Belkide çemkirdemiş bir zaman bu konu için. Keçi bu muaddilun- nahar tarafına da yol alalım diye tutturmuş illâ görecek feleğin neler yaptığını. Keçi meraklıymısta üstelik. Gemiyi gezerken renk renk kabloları tırtıklamıs durmuş. Kaptan içten içe kızıyor ama belli de etmiyormuş. Belki de ediyormuş. Sonuçta bir boşluğun içinde olunduğu için o kısmı pek kestirilemiyor :)
Çok sevdim bu yorumu.. bir gün uzay gemim olursa kesin seni davet edeceğimden emin olabilirsin.. sonuçta gemi kaptanı olarak yardımcım olmalı.. gelir misin ama :)
Öylesine uhrevi ve tefekküre dalmış bir hali var ki ve betimlemeleri öyle güzel yerleştirmişsin ki bir ara kendimi o kara boşluğun içinde buldum.
Noluyo orda dedim nefs-i natıka haline bürünmüş dedim.
Sanırım şiirde olması gereken bu.
Düşündürmesi ve bir ışık yayabilmesi. Hem o karanlığın içinde Zuhal yıldızıyla da karşılaştım ki :)
Reyna Güneş tarafından 5/8/2016 12:47:23 AM zamanında düzenlenmiştir.