(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gençler hakkında yine de umutsuz olmamalıyız. Onlar zekiler dediniz. Aptal insanların yaptıkları şeyleri de yapmazlar. O zamanlar bizler kendimizi çok büyümüş görüyor olabiliriz. ( Ben hariç. Yaşını göstermeyen biriydim. Bu duruma üzülürdüm.)
Şimdi bu söylediklerinizi genele yayamayız. Her türlü genç var. Bu yetiştirilme tarzına ve çevresel etkenlere bağlı.
Şimdiki çocuklar şımarık,nazlı,hantal,kıskanç,paylaşımsız,hayalgüçlerini zorlayan oyunlardan mahrum bırakılmış, pragmatik,egoist ve geleceğin zavallıları bence..yalnız tuhaftır bütün bunlara rağmen bizim jenerasyona göre çok çok zekiler.. ben bunların sebebini genetik mutasyona bağlıyorum.
eskiden çocuklar daha iri kıyım olurdu, şimdikiler olsa olsa obez olmakta yarışır haldeler.. misal lise çağındakiler bildiğin evlenme yaşındaki gençlerdi.. şimdikilere bakıyorsun tıfıl tıfıllar.
Yazdıklarımın tamamı gerçek değil tabii.. kısmen gerçekliği olanları şiir diline evirmek için eklediklerim oldu... hangileri gerçek derseniz o bende saklı :)
esasen çocukluğuma dair hatırladığım benzeri hikayelerim (yaramazlık diyelim) var ancak hepsi anlatılır şeyler değil tabii.
çocuk deyip geçmeyin Nazik Hanım.. hele ki şimdiki çocuklar.. bir defasında oyuna vurup öpülmüşlüğüm oldu yakın zamanda .. çaktırılmadan tabii :)