kurşun boyandı maviye, dönüyor yuvasına özgürce en uzun yolculuğun en kısa zamanı, ateşlenmek üzere vurulacak yokluğun, sokulacak kalbimin kör saatlerine dokunacaktır ölüm, bir gece vakti bulacaktır gözlerimi gider gibiyim şimdi, terk edermiş gibi soyundu bedenim kurşun özgürdü, soluksuzdu, yoksuldu aşk, masumdu, gözlerimden geçip dokundu, sorumsuzdu, vurulmuştum gölgesinde ihanetin ayrılığa dokunmuştum.
güneş büründü geceye, duruldu hayallerim sessizce uyandım uykumun en güzel yerinde, gece bitmek üzere izleri var sükutun, konuşturmuyor, yokluyor, sessizim lal dillerim, ayan beyan düşüncelerim isli gökyüzünde tüm görünmezliğimle körlüğüne misafirdim belki vebâlimdi kurşun, yaralandı gözlerimin mavisine karalandı sabahın en erken saatlerinde, güneş yoktu renginde ihanetlerin kollarıma savruldu.
yol düzgündü bahar aylarında, mayıstı, nisandı ne oldu da nişanlandı kalbinin soğuk rüzgarlarıyla dilim varmıyor zikretmeye saflığıma vuruyorum gün geliyor bir perdede bir aptalı oynuyorum gülümsüyorum bazen, yalanı okşuyorum yılan gibi eğri bir köprüye tutunuyorum yıkılmayacak gibi enkazın altında bir dilenciydim kim anlardı beni gelişine vurdular, gidişime sebep sordular bir bahane değildi bu yolların ıslak bedenleri kışla gelip içime darmadağın ettin güvendiklerimi kurşun boyandı yaza, kışa, bahardan bahara dört mevsimden birisi değildi tek ihanetin.
bir denizde doğduk, sürüklenip gittik bir rüzgarla sen say ki belki bitmiştik, belki habersizdik belki sen uzak, belki ben senden uzakta boş yere köprüler kurduk, altına savrulduk yağmur olduk belki, süzüldük toprağa, seviyorduk belki de sanıyorduk, yorulduk, sustuk biz bir sahilde bir kum tanesiyle vurulduk
her şey güzel olabilirdi belki her şey ifade edilebilir dün veya bugün her şey affedilebilirdi bir ihanet bırakmasaydın içime ömrünce ömrümle kalabilirdin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kurşun Özgürdü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kurşun Özgürdü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güneş büründü geceye, duruldu hayallerim sessizce uyandım uykumun en güzel yerinde, gece bitmek üzere izleri var sükutun, konuşturmuyor, yokluyor, sessizim
Hüsrana uğrayan bir gönülden Dökülen duygulu dizeleri beğeniyle okudum.
yaşanan üzüntü ve hayal kırıklığının meydana getirdiği ruhsal yıkıntının anlatımı oldukça derin ve duygulu. emek verilmiş güzel bir serbest şiir tebrik ederim
Kutlarım.
Beğendim.
………………………………. Saygı ve Selamlar…