(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu ne müthiş aşkmış... Böyle şiir yazan birine duyarsız kalınmaz. Eğer kalıyorsa; şu adamın adresini ver de bir güzel döveyim ben :) İçinde barındırdığı duyguyu okuyucuya hissettiren kaleme saygı duyulur. Tebrikler.
İltifat gönlü hoş eder elbette.. eleştirinin ise kişiyi geliştireceğine, durağanlığından kurtulmasına vesile olacağına inananlardanım.. bunların belirli makas aralıkları olmalı..
şiirin ehil bir kaleminden iltifata nail olmak ise ayrı bir değer.. bu yüzden mutlu oldum..
gelelim şu adam dövme meselesine.. yoksa hiç gelmesem mi Ahmet kardeş..:)
Stabili herkes anlar mı bilmem.Tıpta kullanılan bir kelime...Ama ismi çok özgün olmuş. Hakikaten bir takıntı şiir de yazdığınız gibi.Belki de aşk kelimesinin anlamı budur.Zira kavuşursan mutluluk olur der Aşık Veysel.Sade ve hoş bir anlatımdı. Kutlarım.
Temanın kurgusunda "kalp" başrolü paylaşıyordu ve "stabil" dolaylı da olsa konuyla ilintili olduğu için yerinde olacağını düşündüm.. galiba tercih doğruydu.
siz yazınca düşündüm şimdi.. evet kavuşmak eşittir mutluluk.. mutluluk ise doyum noktası.. doymak ister miydim acaba.. doymak eşittir bitiş.. muhtemelen istemezdim.
Böyle şiir yazan birine duyarsız kalınmaz.
Eğer kalıyorsa; şu adamın adresini ver de bir güzel döveyim ben :)
İçinde barındırdığı duyguyu okuyucuya hissettiren kaleme saygı duyulur. Tebrikler.