(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kut-ül Amare Zaferi'mizin 100. yılı kutlu olsun. 147 gün süren kuşatmada 13bin İngiliz askerini esir alarak tarihe geçen Osmanlı Ordusunun en büyük zaferlerinden biri olan Kut-ül Amare'nin, Türkiye'nin NATO'ya üye olmasının ardından İngilizlerin baskısı sonucu kutlanmasına son verilmişti. Tüm şehit ve gazilerimizi rahmet ve şükranla anıyoruz.
Bilmiyordum ama öğrenmiş oldum.. bilgi için teşekkür ilaveten şehit olanlara rahmet gazileri ise şükranla anarım.. fakat gaziler de muhtemelen hakkın rahmetine kavuşmuş olmalı zira 100 yıl geçmiş.
Bunu okuyunca ister istemez aklıma şu geldi;
Osmanlı üç kıtada hüküm sürerken mevcut topraklar yetersiz kaldığı için mi hala fetihler peşindeydi acaba.. hazır olanları korusaydık USA ye rakip hatta dünyada en güçlüsü biz olmamız kaçınılmaz olabilirdi diye düşünüyorum.
Bide şöyle bir durum var ki ; sizin şiirler belli bir zaman sonra mekânı terkettigi için domatesi okuyamamak şahsım adına bir kayıp. Ama gitmeden önce unutmayalım derim. Ne yer ne içersek ne ile meşgul olursak olalım hafızamızın şartelini indirmeyelim.
Unutmak evet evet.. en büyük hastalığımız.. hatta buna dair şiir yazmıştım.. adı da domates.. esasen unutmamız için bizzat yediğimiz içtiğimiz gıdalara bir şeyler katıldığını düşünüyorum.. bizden başka hiç bir toplum bizim kadar unutkan değiller.
çok gevezelik yaptım yine.. ayağınıza sağlık.. hem ziyaret hem de zihinde yaktığınız ışık için.
Reyna adına teşekkür ederim. Netekim çok 'evrensel' bir kelime. Babamın agız dolusu küfürlerini getiriyor aklıma.:) Çocuk aklıma kazınmış boylu boyunca. Ama sizin şiirlerinizde de çok şık duruyor. Tamamen çıkartmayın da ara ara anımsayalım. Hem beynimize kazınmış iyi ve kötü kelimeler unutulmasın.
Özellikle finali çok beğendim.
tebrikler.