(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şu kuru kalemi, sırdaş belledin. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şu kuru kalemi, sırdaş belledin. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İyi ki kalem yaratılmış, yoksa neyle yazacaktık sevinçlerimizi kederlerimizi, duygularımız dile getirmenin en doğru ve en kalıcı çözümüdür kalem. Hafızamızda ne zamana kadar muhafaza edebiliriz duygularımızı. Bazen bir cümle gelir aklıma şiire dair, hemen bir not düşmezsem eğer, iki adım attığımda uçup gidiyor herbir kelime, düşün düşün neydi o aklıma gelen güzel cümle, mümkün değil hatırlamıyorum. Bu genelde böyle oluyor şiir yazanlarda. O yüzden iyi ki kalem var, en sadık dost, sırdaş. Harikaydı kalemle söyleşiniz, beğeniyle okudum kutluyorum hemşerimi, kaleminiz ve siz çok yaşayın inşallah, daha çok şiirlerinizi okuyalım, şen ve esen kalınız...
Kalemi nerde ve nasıl kullanmana bağlı Kötünün elinde olursa öldürür iyinin elinde olursa güldürür silahtan daha tesirlidir Kalemin cehaleti öldürmesini dilerim güzeldi Üstat selam ve saygıarımla
Veysel baba der ya"benim sadık yarim kara topraktır"Bizim de sadık dostumuz kalemdir.Dertleniriz ,onunla kağıt üzerinde sohbet ederiz.Seviniriz ,onunla düz ve beyaz satıh üzerinde sevincimizi paylaşırız.Yüreğinize sağlık.selam ve sevgilerimi bildiririm. Hayırlı sabahlar dilerim.
Harikaydı kalemle söyleşiniz, beğeniyle okudum kutluyorum hemşerimi, kaleminiz ve siz çok yaşayın inşallah, daha çok şiirlerinizi okuyalım, şen ve esen kalınız...
Selam saygım dualarla
* * *