Sürprizlerden bahsediyorum Enine boyuna olan Öyle sürpriz değil ama Gidişi ve gelişi yok Yatırım vadeden bir şey bu Kulpsuz gibi Geleceğe dönük Elleri terli Bırakmayın onu Bu aralar dertli.
Seni söylüyorum Brüka Yıkanmak ve temizlenmek Hem bunlar sürpriz sayılmaz mı Kimisine gereksinim olsa da Bence imandan gelmedi Sürpriz yapmayı ben seviyorum Sanki senden çıkmamış gibi.
Peki sana gerek var mı Brüka Sürprizler ve yıkanmak sensiz olmuyor mu Olur tabi ki Sen bir araçsın benim için Taşınması zor yükler Ben sensiz de her şey olurum Brüka Ama amacım bir şey Ben olmadan da olur ama Sen oldun mu çok şey.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen de ol Brüka. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen de ol Brüka. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir isteğin ve arzunun birlikteliği duygularda dillendirilmiş. Hayatın gereklerinin ve gerçeklerinin farklı bir şekilde benimsenişi ve dizelerde hayat buluşu. Güzeldi. Tebriklerimi sunuyorum ve yürekten kutluyorum.
Hoş bir anlatım diliydi
Kutluyorum sizi Kaleminiz daim olsun kardeşim