Yakınımda hiç ses yok, Sessizlik mülteci gibi sığınmış civarıma. Çok ötelerden, Nehir dışından uğultu geliyor kulaklarıma, Ya çakallar açlık grevinde, Ya da düğün yapıyorlar, Çığlık çığlığa. Suyun ses ruhu bile bulanık, Akıp gitmek istiyor aydınlığa.
O sırada, Bana bir şeyler anlatmaya çalışıyor, Sevgili,siyah elbiseli kadın. Zamanım dar,benimle kal,diyor, Sanki kafamın içinde bir şeyler fısıldıyor.
Sırlarımı keşfet, Herkes benim ile tadıyor sevdasını, Benim o,herkesin duygularını, Gözlerime bakarak paylaştığı.
Benim o,havai fişeklere mana katan, Benim karanlığımda belirir, En güzel aşk ışıkları Dilekleri gerçek olsun diye,sevdalıların, Yıldızları benim yere serpen,toplasınlar, Korkmasınlar, Gündüzler beni anlatsınlar, Siyah elbiseli kadını anlatsınlar, Güneş doğana kadar beni yaşasınlar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk ışıkları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk ışıkları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Benim o,havai fişeklere mana katan, Benim karanlığımda belirir, En güzel aşk ışıkları Dilekleri gerçek olsun diye,sevdalıların, Yıldızları benim yere serpen,toplasınlar, Korkmasınlar, Gündüzler beni anlatsınlar, Siyah elbiseli kadını anlatsınlar, Güneş doğana kadar beni yaşasınlar.
.......Duygusu, anlatımı ve okuyan yürekte iz bırakan o olağan üstü anlatım gücü ile okumaya değer güzel bir şiirdi. Kutluyor ve selam ile saygılar bırakıyorum.
Kutladım yürekten
Gönlüne, ömrüne bereket
Allaha emanet olasın, sağlıcakla kalasın