Aşk mı demiştik En son Başa alamayacak kadar Ah.. Evet sevda kurşunu Vuralı çok oldu Öldüm bak Üstü kapalı hemde Kötü ölüm benim ki Gazete kağıtsız hem de yerde.
Daha kaç papatya kopartmalıyım Kaç çiçeğin daha canına kast edeyim Hangi özlem bu hangi diyardayım Sen söyle de ben yerimi bileyim.
Tatlı bir ölümcük istedim Böyle şirin olsun Ellerin okşadığı zaman İçinde bir şeyler kaybolsun İyi ölüm güzel ölüm Bir plak kadar kıvrak Ve hızlı Saydığım sayılar Çok yumuşak kalpliydi Bil istedim Sonu olsun Seni gördüğüm zaman Ah..Geleceksin ama ne zaman Bileyim ki umutsuzluklarım kaybolsun Böyle ölüm çirkin bir ölüm İnce bir bardak kadar kıvrak Ve ekmek almaya giden ufaklık kadar hızlı Aklından geçen sayılar Yumuşak ve kalpliydi.
Denen şeydir sevgi İmlası bozuk Nereden geldi Hangi kıtadan çıktı Hangi kapıdan girdi Gelişi uzun olmalı,yorgun Kaç asır oldu hala gitmedi.
Ne güzel şey yaşamak seni Sevmek seni izlemek seni Bir Antep fıstığın da aralamak Bir can atışında hissetmek Sağlam bir kabuğu kırmak Gençken makbuldur aşkın sesi Şehveti hikmeti bereketi Sessizce terk eder sonra İşte o Çaresizlik hissi Zor şey yaşamak seni Yetmiyor hiçbir şeye sevgi Güzel şey sevmek seni Yaşamak seni,bilmek seni.
İyi ölümdür bize yakışacak olan Yedi düvelin içinde geçip Kimseyi yakmamak Bitmişlik hissi Bir parça avuçlarımızda O usulcu esen nefretin kini Ben sana nasıl küseyim Huzurum Yol olursa önüme Kaç adım eder sen söyle Bir şehir yeter mi sana gelmeye Benim gücüm bu kadar Yetmez dağları delmeye Senin adımların büyüktür Benim dertlerim kadar Öyleyse Çektiğimiz pervasızlıklar Doğacak tekrardan nereye ?
Uslanmam Bıkmam da elbet Bu ölüm aklından geçen Kaçıncı seans,hangi bilet İzlemek seni ölürken Bu sinema başka sinema Kaçıncı gelişimiz Daha bitmezken Yetmez mi bize İnce fısıltısı Yüreğimizi bunca soğutmuşken Ve ardından çehre parıltısı Minarelerden çalıyor şarkısı Yine iyisin Uçuyor gökyüzünde Yerlerin çaresiz martısı.
Gürültülü bir yaşamı bıraktım Sade bir çağdayız apartmansız Kafa mı çarptığım Hangi kuştu amansız Seni sevmek güzel şey Hem de yalansız.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aklından geçen. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aklından geçen. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Gürültülü bir yaşamı bıraktım Sade bir çağdayız apartmansız Kafa mı çarptığım Hangi kuştu amansız Seni sevmek güzel şey Hem de yalansız." Çok güzeldi Çok güzel dizelerdi Kutluyorum yazan yüreğinizi Kaleminiz daim olsun kardeşim