İşkenceyle eşdeğer evde beklemek seni Geleceğini bilip gelmez diye korkarak Kaç duvarı yıkarım göremezsem gölgeni Yokluğunla kalbime saplanır paslı mızrak.
Bu gün yine düşündüm güzel adını andım Ya sen hatırladın mı sevgi ile bir defa Ateş böceği gibi gönlüm uçarken yandım Edilir mi vicdansız sevene böyle cefa.
Iraktayım diyorsan bir kez olsun sor ara Zindan oldu evimiz kahrı kadehe koydum Zaten canım çok sıkkın neden bilmem bu ara Çileyle karıştırdım içtim seninle doydum.
Kafesimde saklanan sulu gözlü bu bülbül Çıkmaya çabalıyor uçmak için uzağa Alışmak yokluğuna kolay değil pek müşkül Bırakırım uçsun da düşecek bir tuzağa.
Sensizlik fırınında mayalandı kederim Bu nasıl hayat bilmem sen özgürsün ben mahkûm Soran çıkarsa bir gün elâleme ne derim Ara sıra ara da gönlüm şad olsun oğlum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİDİŞİNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİDİŞİNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirdeki sitem ruhu sıkmıyor umarım özlenen tez günde arar anladığım kadarıyla dizeler evlada yazılmış yani ben öyle yorumladım (kurgusal olarak sevgiliyede olabilir evladada) sonuçta her sevgi kutsaldır hele fon müzik ve yorum harika ah ayrılık yaman ayrılık ..
Afet ablam o güzel yüreğine sesine sağlık yine harikasın sevgilerimle...