Gönül yangınım sönmez sürer gider dem be dem Her cefaya razıyım bana âmân eyletme Çile çekmek içindir elbette ben-i Âdem Gerekse dilimi al bana figan eyletme.
Canım sultanım için yürüdü dâra gönlüm Kanasa da elleri gidecek hâra gönlüm Hiçbir şeye bakmıyor zarara kâra gönlüm Sükûnete muhtacım tek feveran eyletme.
Ne zaman alır beni yanına dil nevâzım Çağırırım her gece yettiğince avazım Sönmüş küle çevirse artık aşk-ı mecazım Savur gitsin hepsini bana isyan eyletme.
Benim canım cihanım sen vird-i zebanımsın Kararan gecelerde sen meh-i devranımsın Acı çeken ruhuma hekimim dermanımsın Zehir versen içerim beni tuğyan eyletme.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EYLETME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EYLETME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben görmeyeli ustam Afet-i divan olmuşsun, Çözülmüş mübarek dilin ,feryadı figan olmuşsun. Unutmuş olsa da kalbin bizi, yazdığım bunca söze, Geçmişi yad edip, belki selama kelam olursun....Boşuna heceye vurma Afet sultan ...serbertçiden ancak bu kadar oluyor.Pek yakında görüşelim özledik seni.
Çözülmüş mübarek dilin ,feryadı figan olmuşsun.
Unutmuş olsa da kalbin bizi, yazdığım bunca söze,
Geçmişi yad edip, belki selama kelam olursun....Boşuna heceye vurma Afet sultan ...serbertçiden ancak bu kadar oluyor.Pek yakında görüşelim özledik seni.