Kapat pencereleri içimdeki kış! Yağmur kokan akşam ! Bitti kış! Şimdi düş mevsimi saatleri.. Ayışığı sarmış! Puanlı yıldızlar dolaşıyor gecelerin eteklerini..
Ne garip her şey unutulmakta Mor menekşelerin sümbüllerin kokusu Unutulan binlerce hatıra anılar arasında Hayatın ne tadı ne tuzu kaldı Siliniyor hepsi her şey her çizgide baktığın aynalarda..
Her cümle yitik! Kokusu uçmuş, rengi solmuş! Tutsakdünyaya gelmiş her canlı Papatyalarl dolmuş şu boş arsanın bile! Diknli telle çevrili sınırı..
İmreniyorum Şu sonsuzluğa Ne başı var ne sonu Dokunurmuş gibi görünsede ucu Şu yüce dağlara Ne kadar baksanda uzaklara Ne kadar gitsende o kadar gidiyor kaçıyor uzaklara
Her mevsime kafa tutup Avunmaz yalanlarla Bir düş misali her akşam her sabah Şafakta bir gül açmış pencere sanki Kapımızı çalar Bir yol ki Bir çizgi sonsuzluk Kılınçtan keskin kııldan ince Sonsuza kadar sonsuzluk Bir gül bir gün açar pencermizde..... Elim sende!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELİM SENDE!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELİM SENDE!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İmreniyorum Şu sonsuzluğa Ne başı var ne sonu Dokunurmuş gibi görünsede ucu Şu yüce dağlara Ne kadar baksanda uzaklara Ne kadar gitsende o kadar gidiyor kaçıyor uzaklara...
Bende bilmem bu dağlarda ne varki Niye herkes dağlar diye ağlarki Bilinmez nice sırlarmı saklarki Kimi zaman acımasızdır dağlar..Halit Kesler
Sağlıcakla kalınız...