Yüzümüz ağardı Suyunu çekmiş Her dertten bir gram Utanmaz işte utanmaz Evde o kadar yetişkin varken Ekmek alma sırası yine bize çatar Kalbimiz ağırdı Neticesinden gelmiş Elim de var ya param Nefsim artık uslanmaz Sen bile yokken Elimize ne katar.
Çarptı tüm öksüz duyguları Alnımın çatına Yükseğe çıkmaktan olsa gerek Sevmezdim kalabalıkları Bir de feda uğruna Çattığın her şey yürek.
Aaaaa! Gördüm gördüm Ellerini indirdi bu sefer Yok ya! Bu o olamaz Alnı hafif beyaz Elleri yeni işlenmiş sevap kadar temiz Baş örtüsünün işlemelerinin arasından Yüzünün kenar çizgilerine şahit oldum Aaaaa! Öldüm öldüm Dudakların oldu bu seher Hadi ya! Yok olamaz Kibardı biraz Göğsü bir imanı kucaklayacak kadar nefis Bize de bir bayram çıkar gönül yarasından Ben bu muydum ?
Bayramlık ayakkabılar Geldiği ilk gün Şen getirdi evime Tuz dökülmemiş çorbama Avuç içlerinden yakıldı Bu aralar artık yoklar Mesela görmedim dün Bir hakaret sayarım benliğime Ayaklarımın sığdığı kadar yorgana Hayatıma parça parça çatıldı.
Bu bir sır değil Sadece kalan duygularımın Mahalle arasında sıkıştırıldığı Korkulu bir feveranı Korkak! Senin ellerin yok mu Derdi babam Benim ellerim kalem tutardı incitemezdim. Boynum kıldan inceydi Nefes alırken bile geçiremezdim Bu bir sır değil Açığa çıkmış halidir yokluğumun Meydanda yakıldığı İzlediği sirkin izlenmez olan halkı Cesur! Senin ateşin yok mu Derdi arkadaşlarım Benim içim yanardı göstermezdim.
Bir zamanlar da biz vardık Başkalarının sözü Benim en ağır külliyatımı Çoktan ve katiyen ve harfen oluşturdu bile Bir yarışmaya hayatımı adadım resmen Bütün ceplerimi yokladım,ne varsa Kimlere kaldık Bakan gözler kimlerin gözü Ellerinde ağır bir tuvalle çizen hayatımı ..Taşıyor yine Ve aralara serpiştiriliyorsun sen Alabildiğine bir manolya.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu bir sır değil. II şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu bir sır değil. II şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güne böyle bir şiirle başlamak iyi geldi seri güzel gidiyor bu bir sır değiş başlığı ise ayrı bir derinlik içinden kopanların etrafa savrulmadan ilerlemesi ilelebet devam ederim umarım.
O kadar güzeldi ki şiir insanın okuduktan sonra 1-2 dakika boş bir şekilde bakmaması elde değil kurgu,üslup,dil budur işte günün şiiri diyeceğim çünkü böyle bir pazar gününde daha üstte bir şiir zor gelir .