Cereyanda kalmış olmalı Akşam akşam Bu kadar üşütmesi normal mi Ne yapmalı Kime gitmeli En son gülüşünü ben gördüm Nereye hapsetmeli Dur dur gömdüm Ah o ela gamzeli.
Sakladığın dişlerin ellinden sonra Bir dolu su bardağının içinde Çıkamadı ne kadar uğraşsada Sahi on dokuzunda değil miydin sen Kim kimin dışında Gençliğimin ayaza kaçan gecesinde.
Bozuk paralar kadar bozuğum Yeni bir cephe kadar dik Taze gelmiş çay kadar sakin Softa olmadım elbet ki Üstünlük üstümden eksilmedi lakin Misafir edasından atamadım kendimi Mesela bu bir sır değil Sır olsaydı eğer ben bilirdim Bildiğimi.
Daha bitmemişken kavgası Oldukça tehlikeliydi Yediğimiz o son ölünün helvası Ruhuna fatihaymış Öyle yazmışlar Bozuk duruyordu helvanın ortası.
Hemen öldürmem seni Benim sır kapımın ince elenmiş sık kapı tokmağı Zor bir uğraş seni sevmek Bir de bunun zorundalığı Neden böyle bilmem Fransız oldun Fransız kaldın Sen de yabancıydın Benim beşiğimin naftalin kokulu kertmesi.
Kokun hala direğinde bayrak misali Burnumun sızlatıyor Acı bir mide ekşimesi Tadımı kaçırıyor Bu bir sır değil Herkes biliyor ..Ben hariç.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu bir sır değil. III şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu bir sır değil. III şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gerçekten böyle bir eser yok. Şiir yazıyorum diyen insanın böyle eserler okuması gerek ki duygu yoğunluğu nasıl yaşatılır anlasın bir klasik müzik dinler edasıyla aktı ve gitti iyi ki varsın şairem.
Burnumun sızlatıyor
duygu yüklü, güzel betimlemeleri ve imgeleriyle
okuma hazzı aldığım müstesna bir serbest şiirdi.
tebrikler ve saygılarımla...