Sırrımı sadece bu dünya da ebedi kalanlar bilecek Senin giremediğin bütün yılların hatırına Arkadaşlığımız üstüne var mı bir şey söylenecek Yeni yıl oldum bunca geçen yıla.
Öyle kalamıyorum diye bir şey yok Uyurgezerlik taslama şimdi Kapıları aralık bıraktım ki Öyle her feverandan Nem kapmasın senin ki.
Saçların bu gece için bukle bukle olacak Merak ediyorum kimler için bu hava Yüzümde bir mevsim yaşatan Bütün haritalar da sensin Yeşil olan İçim de bir heyelan kopartıp Bir esnaf gülümsemesi bırakan.
Gözlerin kimi taklit ediyor böyle Yanakların paydos etmiş fabrika işçisi Yanık bir yeni kor sevgi Bir şey gibi şey bir şey Davul değil ya her hal Bulunmadı daha dengi.
Annen bir yola dönmüş O da bunlardan biri Eski ve köhne bir ev Yeşil kapılı yeşilsiz dantelli Her şeye benzer Bir şey.
Gelmen için anlatmadığım şey kalmadı İnsanlara direnmeye çalışan bir kaldırıma Benzer bir mektup İçi dolu dışı dolu Ama mektepsiz.
Bazen bir çaya özendim Bazen de ince belli bir bardağa Bir sır değil bu evet Bir kedi de olmaya başladım Alışınca kokunu almaya.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu bir sır değil. I şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu bir sır değil. I şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.