Dağlara gül düştü mü Yüzüm kızarır Utancım önüne geçti mi Duygularım benliğime yaranır
Bir damla su indi mi yüzümüze Gururlanır yeşeririz Ellerimiz değerse bir gün gökyüzüne O zaman açarız,kendimizi gösteririz.
Kapalı bir gün değmesin tenimize Yanıma sen gelince Değmesin hiç bir mahlukat keyfimize Yüzüme sen değince.
Çıkarız bir gün yine aydınlığa Doğudan çıkan bir mumun altında Veda ederiz bir gün yoksulluğa Her şey eksikken senin yanında.
Çökmesin üstümüze çaputlu dallar Benim tek dileğim sensin Eğilmesin toprağa dağlar Gurur denilen illet sen de kimsin ?
Bir gün yine bir baskındayım Tenime değiyor binlerce ayak Ellerinde değişik bir bitki Ağır olmalı bunlara hayat Kafalarında bir tilki Büyüsem de ağaç mı olsam Kurtarmak için gençliği Ya da kirli bir benliği.
Dağlara gül düşer Bana bir parça kırmızımsı Ne güzeller vay ki anam vay ! Alnımıza yıldız düşer Üstümüzü örter geceleri ay.
Bir gün açacak çiçekler Belki o zaman izinde dururum Ona uzatılacak suya rağbet eder kimler Eksik kalmasın dağlara kar olurum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir gün. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir gün. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.