Silik bir yıldızım Binlerce parlayan yıldız arasından Kumsal gibi gözlerin düşer ayın yüzüne Sessiz sessiz düşüyorum Bir yağmur gibi damla damla Bir ömür bitiyor Bir yıldız kaydığında Düşmesin yıldızlar Düşmesin yıldızlar Kaymasın yıldızlar zamansız Gelmesin ölümler Dudağına dokunan gölgeler Şehrin uyanan sokaklarında Gömülür ölü canlar Toprağın karanlığına..
Yüzün düşer hüzünlü gökyüzü gibi Toprak uyanır yağmurlarla Bir resim çizer kapadığında gözlerin Gün sararıp dökülür yapraklar
Ve uzun ırmaklar boyu akar Avuç içini sığmayan bir dünya Issız bir ada gözlerindeki sahil Bir adım bir adım daha yaklaştıkça Mutluluklar uçar gider kuşlar gibi Bir var bir yok
Umudun yandığı topraklarda Su gibi uyanan fidanlardan
12.04.2016
II
…
Diri diri
Yaprak düşer Düğüm olur içim İçimizde yaşanan gün Birazdan akşam olacak Dönüyor zaman Dokunsan ağlar ardından Giden günün...
Kum deniz toprak Ufalanır Kuruyan yaprak Dokunsan ağlar ardından Güneşi çalan akşam
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAYAN YILDIZLAR.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAYAN YILDIZLAR.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kayan bir yıldızdan ölüm türetmiş insan.Şairane yazıldığında şiirsel ama raf ömürlü meta gibi insan ömrü de. Yıldız kayacak, yaprak düşecek, ya da bir gün gibi sona erecek yaşam. Çarpıcı betimlemeler harika oturmuş yerine. Yüreğinize sağlık. Dokunduran bir yapıt. Selamlar,saygılar, dostça sevgiler efendim.
Silik bir yıldızım Binlerce parlayan yıldız arasından Kumsal gibi gözlerin düşer ayın yüzüne Sessiz sessiz düşüyorum Bir yağmur gibi damla damla Bir ömür bitiyor Bir yıldız kaydığında Düşmesin yıldızlar Düşmesin yıldızlar Kaymasın yıldızlar zamansız Gelmesin ölümler Dudağına dokunan gölgeler Şehrin uyanan sokaklarında Gömülür ölü canlar Toprağın karanlığına..
"Gömülür canlar toprağın karanlığına" güzel ve etkileyici mısralar,yüreğine sağlık şairem.Selam ve saygılarımla.
şiir harika yürek sesiniz var olsun selam ve sevgilerimi bıraktım efendim o kocaman yüreğe sonsuz saygılarımla iyi günler diliyorum tüm şiir seven yüreklere
Yüzün düşer hüzünlü gökyüzü gibi Toprak uyanır yağmurlarla Bir resim çizer kapadığında gözlerin Gün sararıp dökülür yapraklar ********************************************* İşte bu! Daha var mı hacet başka söze? Takdirlerimle.
Kuşlar gibi uçabilseydim Kalbimdeki yuvaya Konardım... Göç etmeden Hep aynı mevsim Hep aynı sevdanın Yörüngesinde Meridyeninde Yaşardım Sonuna kadar değil Sonsuzluğa...