Dik durdum Dikleşmedim kimseyle Kırgın da değilim Dost bildiklerime Hakkım da yok Hepimiz bir’iz O yarattı bizi Yaratırken de ikiye bölmüş Sol yanım Sol yarım Sadece sol yarımdakilere Kahraman’ca küstüm…
Sol yanım bana kalsın Ne yaşarsam yalnız orada yaşarım Sol yarımı da dostlara bıraktım Onlar da tümden yarım bıraktılar Yapayalnız kaldım Bedenim hançer yarası dolu Sol yarım dediklerim Hep arkamdan vurdu…
Tanıyan tanır beni Edebimle oturur Edebimle kalkarım Saygımı bozmam Her kim olursa Hoşgörü ile bakarım…
Dedim ya Bilen bilir beni Bilmeyen de kendi bilir Terbiyem müsaade etmez Kendi çöplüğüm ile yetinirim Borum başka çöplükte ötmez…
Gönlüm delidir Yüreğim merttir Ben buyum, Kimse değiştiremez düşüncelerimi Gerçek yaşam ya da Sanal âlem fark etmez Sözüm de birdir özüm de…
Uzaktan gazel okumak Hiçbir şeye benzemez Hele başkasının çöplüğünde Ötmek hiç kârım değil Karakterime yakışmaz…
Dostum diyerek Her yüze güleni Dost bilme Seç dostunu, Olur olmaz yerde Konuşma Söylersin sırrını dostuna O da gider söyler dostuna…
Dedim ya… Tanıyan tanır beni Ne idim ne oldum Yüzüme her güleni adam sandım Sol yarımı verdim Dost oldum Ne ummuştum ne buldum Dost bildim Hep sırtımdan vuruldum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dost Bildiklerim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dost Bildiklerim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.