Aramızda gidilmez yollar aşılmaz dağlar mı var? Hep seni düşünürüm Sen de düşünüyor musun? Her an aklımdasın Attığım her adımda, baktığım her yerde Sen varsın Sen! Aramazsan arama…
Öyle çok özledim ki Uzaklardasın ama bir o kadar da yakın İçim acıyor Anlamsız bir kederlenme var Bitmek bilmeyen hasretimsin Sen… Aramazsan arama…
Bugün de yüreğimden dökülen Hasret kelimeleri de Sana kavuşamadı. Başka bir hüzün var içimde Ne yapsam ne etsem Söküp atamadım içimden Ama sen bilirsin Aramazsan arama…
Meğer ne çok sevmişim seni İnanmazsan sor Gözyaşlarıma. Sor! Giderken yanında götürdüğün yüreğime Sor ki, Anlatsın sana Ne çok sevdiğimi, özlediğimi Ama sen! Aramazsan arama
Meğer ne çok özlemişim seni Hasretim anlatılmaz Sanki bugün her şey Özlemlerime benimle ağladı Gözyaşlarım Sağanak yağmurlara karıştı Hava kapalı kasvetli İçimde kocaman bir acı Kim hissedebilir Senden başka bu sancıyı Sen! Aramazsan arama…
Hani başkasının Beni aramasına kızardın ya Şimdi ne zaman telefonum çalsa Kulaklarım çınlıyor, içim yanıyor Söylenecek çok şey var aslında Ama sen! Aramazsan arama…
Ne zaman sahile insem Yalnız birisini görsem Siluetin sanıyorum senin İrkilirim çığlık atan martı sesi duysam Ürperir içim. Bir ayak izine rastlasam Yüreğime geldiğin gün aklıma gelir Sen! Aramazsan arama…
Biliyor musun? Ben neler yitirdim. Çiçekler kokmuyor Güneş ısıtmıyor içimi Ağustos sıcağında bile Yağmurdan sonra ki Buram buram toprak kokusu Artık burnuma gelmiyor. Sen! Aramazsan arama…
Gamzelerim açmaz oldu Gülüşlerim içten değil Hiç bir şeyin Anlamı yok sensiz Her şey manasız Sen anlamadın bunu Aramazsan arama…
Özledim seni Özlemin öyle büyük ki içimde Sen göremezsin. Özlemeseydim Mutsuz olmazdım Seni sensiz yaşadığım günlerde Sen diye ellerimi açıp Kayan yıldızları saymaz, Sayıklamazdım sabahlara kadar Sen… Yine de aramazsan arama…
//Sözüm anlayana hani telefon kadar yakındık… Aramazsan arama//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aramazsan Arama şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aramazsan Arama şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.