Sıradan herşey kayboluyor gidenlerin ardından yenileri gidiyor sırıtan iç çekiş gibi dudaklarda o mecalsiz gülüş gülüyor yüzüne geçip giderken yelkovan eskir bütün acılar kabuk bağlar günler yaraların üstünden yıllar geçince her acının!
ince bir sızı duyarsın bazen ıslanmış hatıralarda zamanzaman kopan sayfalar çizik bir resim küllenmiş gün batımı ve sen içinde kayıp bir deniz
sen sen
daha az sevinirsin gün geçtikçe daha az üşür ellerin her anının kapısı sana çıkar ansızın geçme hayal eteklerinden kayan yıldızların yaşadığın günah mı sevap mı muamma
yıkık viran bir duvar sırtına dayadığın yaşam! kış! her duygunun baharı çilek!
gelip-geçici sırf bu yüzden güneşin feri düşer geceleri ve her gece bilenir zifiri karanlık ve kızıl tan ısmarla tavşan kanı güllerden sicili inişli çıkışlı suya düşen ay tuttur çengelli iğneyle göklere mavileri...
dökülsün yeryüzüne ertelenmiş mutluluklar... ve ......................................................
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜLÜMSE.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜLÜMSE.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
öncelikle tebrik ediyorum o kocaman yüreği.. şahane bir şiir düşmüş gecenin yüzüne..usta kalemi alkışlıyorum nurten hocam..selam ve sevgiler bıraktım buraya sonsuz saygılarımla efendim..iyi geceler diliyorum hoşça kalınız efendim..