…yarın sen geliyorsun/ beni de alarak, Ve eski bir “seni seviyorum’ uda…” “hoşça kal!” diyerek, kapattığım telefonuda, Sesi kısılmış dağ yankılarını da alarak…
—yarın aşkla geliyorsun; biraz hüzünle… (yetim yüreğime sahip çıkmaya…)
Yarın diyorum/ ama hangisi bilmiyorum! Ya benim yarınım seninkinden farklıysa? Oysa sen, benim yarınım değil miydin ki- “gel” dediğim, aşk kokan, huzur dolu yarınım…
…geldiğinde kapıyı çalma olur mu? Duvarları başıma yıkta gel! Yüreğime “ben” olmuş, seni bırakarak, Ama ne olursa olsun, yarın gel olur mu?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yarın Sen Geliyorsun, Aşkla... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yarın Sen Geliyorsun, Aşkla... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu siteye geldiğimde ilk ne yazdığımı okuyan ve yorumlayan sizdiniz Emre bey.Orada büyük bir olgun insan,yumuşakbaşlı,dingin bir ruh bulmuştum. Meğer bu sizin çok yaşayıp aşkı çok solumuşluğunuzdanmış;şimdi anlıyorum;yine samimi bir biçimde ,duygular sizi karşılamış,sizde onları dize dize,sade bembeyaz bir kağıdın içinden alıp sunmuşsunuz bize. İçelim!Mutluluğa!
Şaban Aktaş tarafından 3/28/2008 9:56:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
"Yarın diyorum/ ama hangisi bilmiyorum! Ya benim yarınım seninkinden farklıysa? Oysa sen, benim yarınım değil miydin ki- “gel” dediğim, aşk kokan, huzur dolu yarınım… "
En kötü ihtimaldir sevgili ile kendi yarınının ayrı olmasını düşünmek, öyle koyarki insana sorma gitsin bu deli yüreğe. sonrasında bir gel duymak ne güzel gelir kulağa..eşikten içten....//sevgiliden..
Emre dost yazılarından vakit bulup (şiir) oktman çok güzel...
Beklenen yarınlara özlenen güzel günlere kavuşmanız dileğiyle,harika bir şiir okudum.... Duygularınızı,düşüncelerinizi o kadar samimi bir dille kaleme almışsınızki konunun bütünlüğü her kelimenize ayrı ayrı yansımış,kutlarım şairi.... Yüreğinize ve kaleminize sağlık.... Sevgiyle ve şiirlerle kalınız....
yürekten kutlarım
saygı ile