Yeni selamlaşmıştık ki, Çıkardın sigaranı bana ateşin var mı dedin? Sana yaklaştığım da ateşimin olmaması ne mümkün. Heyecandan karşında,ateş gibi yanıp, Yağmurda ıslanmış köpek gibi titriyordum. Sigara kullanmıyor ben dedim,ah demeseydim, İlk defa sigara içmediğim için karşında ezildim, Senin gibi bir afetin benden sigara isteyeceğini, Ben nereden bile bilirdim..
Yaktın sigaranı ve öyle güzel içine çektin ki dumanını, Sigarayı kıskandım,dumanını kıskandım, Çaktırmadan gözlerine baktım, Af edersin ama ! keşke sigaranın yerinde ben olsaydım. Gözlerin benden çok uzaklara bakıyordu, Senin kahven den sıcaklık duman duman tüterken, Benim ki ise,ellerimin arasında, Daha dudaklarıma bile değmeden, Buz kesiyor ve soğuyordu.
Tanrı seni resim ederken,hangi renkleri kullanmışsa, Tadına tuzuna,şirinliğine hangi şerbeti katmışsa, Bakan,dönüp bir daha bakıyor, Vücudundan tepeden tırnağa asalet fışkırıyor Deniz bile sanki senin için dalgalanıyor. Yürüyüşüne asfalt ağlıyor be kadın. Ah be bana da kanka diyorsun ya, Fark etmiyorsun ama Seyyah o an çıldırıyor.
Gecenin köründe arıyorsun, Benim bu genç yüreğimi hiç düşünmüyorsun, Daha arayanın sen olduğunu okurken bile, Yüreğime kaburgalarımın arasında raks ettiriyorsun, Taklalar attırıyorsun, Telefonu açıyorum,kanka sevgilimden ayrıldım diyorsun, İçimden senin o sevgilinin, Allah belasını versin derken, Üzülme yine barışırsınız diyorum, Bir de pastanın çileği olarak İnşallahını da katıyorum. Saflık bu ya ben ikimizin yerine de seviyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sigara/sızlığım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sigara/sızlığım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tanrı seni resim ederken,hangi renkleri kullanmışsa, Tadına tuzuna,şirinliğine hangi şerbeti katmışsa, Bakan,dönüp bir daha bakıyor, Vücudundan tepeden tırnağa asalet fışkırıyor Deniz bile sanki senin için dalgalanıyor. Yürüyüşüne asfalt ağlıyor be kadın. Ah be bana da kanka diyorsun ya, Fark etmiyorsun ama Seyyah o an çıldırıyor.
Bir sevda ateşiyle ile yüreğin içi öylesine dökülmüş ki, okurken o anlara gitmemek, olayı yaşamamak elde değil. Çok ama çok mükemmel bir yorum. O serbest dizeler alıyor insanı içine, olayın adeta videosunu seyrettiriyor. Çok ama çok hoşuma gitti. Tebrik ediyorum; selamlar.
Tadına tuzuna,şirinliğine hangi şerbeti katmışsa,
Bakan,dönüp bir daha bakıyor,
Vücudundan tepeden tırnağa asalet fışkırıyor
Deniz bile sanki senin için dalgalanıyor.
Yürüyüşüne asfalt ağlıyor be kadın.
Ah be bana da kanka diyorsun ya,
Fark etmiyorsun ama Seyyah o an çıldırıyor.
Çok güzeldi
Tebrikler ....