(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
∞ ayna... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
∞ ayna... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Acı ama gerçeklere parmak basan bir şiirdi hemcinslerim adına kutlarım.Verilmesi gereken cezayı zaten çok güzel belirtmişsiniz bende aynen katılıyorum fikrinize ...Şahsınızda adam gibi ADAM lara selam olsun...
Yıllarca mesleğim gereği; kızlarımızı, kadınlarımızı taciz eden acizlerle uğraştım.. sokakta yanınızdan geçer bilmezsiniz o sizi dikizler görmezsiniz insan zannedersiniz hayvandan da aşağlık olduğunu anlamazsınız... ya çocuklarımız; istismar edildiğini söyleyemezler utanırlar utanması gereken şerefsizlerden.. başınızı öne eğersiniz dinlerken.. dinlemeden anlamazsınız... adam traş olurken, saçını tararken ya da kendi kendine ne yakışıklısın demek için bakmamalı aynaya, adam dediğin aynaya bakıp kızmalı da kendine adam akıllı, eğer doğuranına saygısı varsa... teşekkürler saygı ile...
Mutluluğun resmi deseler, baharı çizerdim Mutluluğun rengi deseler, Nur derdim Mutluluğun sesi deseler, sevgi sözcükleri derdim Sevgi ile düşman bile dost olur
Sözüm akıllıya, ahmak, düz yolda şaşırır Seversen şımarır, kibirlenir Ben bana şahitim, gözüm, hatta derim şahit Ben susarım, onlar konuşur
Çırpınma boş yere, söyleme yalan Şahit olarak vicdanlar konuşur Vicdanlar, Hak mahkemesi Hakkı bilen, söylemez yalan
Sözü doğu özü doğru, Dili sevgi, kalbi merhamet doludur Sevgi her şeyi güzelleştirir Kin ve nefret pahalıya mal olur,
Sevgi, bedava şifa verir Mutluluğun yolu, sevgiden geçer Gökten yağmur, yağmur sevgi yağsın Hak edenlerin başına, bahar taçları olsun
Sevgi ile, her resim güzelleşir Sevgi sevinç, sevgi mutluluk getirir Gökten yağmur, yağmur sevgi yağsın Sevgi yağan yerde , barış çiçekleri açsın
Sahte sevgiler bizden uzak kalsın Sevgi ateş' se, yalan buz Sıcağa kar mı dayanır..? Sahtekarlar bizden uzak kalsın!
Umutları, duyguları çok inceden anlatmış.
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...