güne; güneş doğduğunda bir sabah dünyacennet cennet gibi olsa hepimiz çocuk saflığında dünyaya yeniden doğsak kötülükler olmasa el ele tutuşsak iyilik dağlarına tırmansak günahlara kilit vurulsa kanatlansa melek ruhlar çoğalsa...
herkes; gerçekten kardeştende; öte olsa gülümsediklerinde yüzlerinde gözlerinde gamzelerinde sevgiden; rengarenk; mis kokulu güller açsa evreni Misk-i Amber kokusu sarsa...
herkes; birbirine sevgi sunsa kardeşçe sevgi dağıtsa elleriyle kalpler sevgiyle dolsa taşsa kötülüğe hiç yer kalmasa ben, sen, o, biz, demeden bütün sevgiler paylaşılsa...
bay, bayan, çocuk hep ama hep mutlu olsa gök kubbenin her yeri sevgibulutuyla kaplansa üzerimize sevgi ve iyilikler yağsa evren mis gibi sevgi koksa sevginin kokusunu bilir misiniz yağmurdan sonra toprak kokarya...
gerçekten olsa ama; gerçekten olsa yüreklere huzur dolsa gördüğüm rüya; rüya olmasa uyandığımda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNE SEVGİ DOĞSA; SEVGİ YAĞSA; DÜNYAYA ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNE SEVGİ DOĞSA; SEVGİ YAĞSA; DÜNYAYA ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güne; güneş doğduğunda bir sabah dünya cennet cennet gibi olsa hepimiz çocuk saflığında dünyaya yeniden doğsak kötülükler olmasa el ele tutuşsak iyilik dağlarına tırmansak günahlara kilit vurulsa kanatlansa melek ruhlar çoğalsa...
herkes; gerçekten kardeştende; öte olsa gülümsediklerinde yüzlerinde gözlerinde gamzelerinde sevgiden; rengarenk; mis kokulu güller açsa evreni Misk-i Amber kokusu sarsa...
herkes; birbirine sevgi sunsa kardeşçe sevgi dağıtsa elleriyle kalpler sevgiyle dolsa taşsa kötülüğe hiç yer kalmasa ben, sen, o, biz, demeden bütün sevgiler paylaşılsa...
bay, bayan, çocuk hep ama hep mutlu olsa gök kubbenin her yeri sevgi bulutuyla kaplansa üzerimize sevgi ve iyilikler yağsa evren mis gibi sevgi koksa sevginin kokusunu bilir misiniz yağmurdan sonra toprak kokarya...
gerçekten olsa ama; gerçekten olsa yüreklere huzur dolsa gördüğüm rüya; rüya olmasa uyandığımda...
14 ŞUBAT 17:59 2016 M E L E K
Beğendim… ....................................... Saygı ve Selamlar...
Ne güzel hayallerin var birtanem. Ama insanın olduğu yerde bunların hiçbiri gerçekleşmez. İnsanlar olmasa diğer canlılar çok mutlu yaşarlar yeryüzünde.
Keşke diyorum bende ah keşke keşke ....ve o zaman her şey günlük güneşlik olursa şeytanlar pislik bulamayınca nasıl doyacak ...her daim kapıya dayanır şeytanlar ..ve Melek arkadaşımı Rabbim güzel kalbiyle korusun inşallah... her daim mavi olsun dünyası..selam ve muhabbetle..KUTLUYORUM ARKADAŞIMI BU GÜZEL ŞİİRİ İÇİN ..BİR BEYAZ KELEBEK KOYDUM SATIR ARALARINA
Gül ESEN tarafından 3/6/2016 11:15:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
bay, bayan, çocuk hep ama hep mutlu olsa gök kubbenin her yeri sevgi bulutuyla kaplansa üzerimize sevgi ve iyilikler yağsa evren mis gibi sevgi koksa sevginin kokusunu bilir misiniz yağmurdan sonra toprak kokarya...
O GÜZEL DİLEKLERİN GERÇEK OLSUN GÖNLÜN SEVGİYLE DOLSUN....
dileklerim oldum olası böyle olmuştur inşaAllah görmek nasip olur desemde, olsunda; varsın ben görmeyeyim yeterki olsun. yinede mutlu olurum diyorum teşekkür ederim saygı ve sevgilerimle şaireme....
güne; güneş doğduğunda
bir sabah
dünya cennet
cennet gibi olsa
hepimiz çocuk saflığında
dünyaya yeniden doğsak
kötülükler olmasa
el ele tutuşsak
iyilik dağlarına tırmansak
günahlara kilit vurulsa
kanatlansa melek ruhlar çoğalsa...
herkes; gerçekten
kardeştende; öte olsa
gülümsediklerinde
yüzlerinde
gözlerinde
gamzelerinde
sevgiden;
rengarenk;
mis kokulu güller açsa
evreni Misk-i Amber kokusu sarsa...
herkes; birbirine
sevgi sunsa kardeşçe
sevgi dağıtsa elleriyle
kalpler sevgiyle dolsa taşsa
kötülüğe hiç yer kalmasa
ben, sen, o, biz, demeden
bütün sevgiler paylaşılsa...
bay, bayan, çocuk
hep ama hep mutlu olsa
gök kubbenin her yeri
sevgi bulutuyla kaplansa
üzerimize sevgi ve iyilikler yağsa
evren mis gibi sevgi koksa
sevginin kokusunu bilir misiniz
yağmurdan sonra toprak kokarya...
gerçekten olsa
ama; gerçekten olsa
yüreklere huzur dolsa
gördüğüm rüya; rüya olmasa uyandığımda...
14 ŞUBAT 17:59 2016
M E L E K
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...