delice sevdim ben seni delirten sendin aşkınla beni cehennem nâr-ı yaksa da teni seni sevmekten vazgeçemem ki deli bir sevda dolu bir sevda benimkisi deli dolu bir sevda masalı; bizimkisi...
gece ve gündüz yedi yirmidört hep birlikteyiz ki biz ama; yanyana hiç gelemedik ellerimiz kenetlenmiş hep eleleyiz ki biz ama hiç dokumadı ki birbirine ellerimiz hep gözgözeyiz ki; uzak diyarlarda olsakta bizi yaşar bizi görürüz biz bizi çok severiz birbirine sevdalı gözlerimizin içinde...
deli dolu aşkımız deli dolu hayatımız evimiz, barkımız, aşk yuvamız ışıl ışıl, rengarenk, yeşil, kahve, dünyamız biz orda buluşur, orda sarılır, orda sabahlarız sofralar kurarız; birlikte kahvaltımızı yaparız her gün gözbebeklerimizde elele yürek yüreğe aynı dünyada, aynı hayali, gözlerimizdeki cennette doyasıya yaşarız...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DELİ DOLU BİR SEVDA MASALI; BİZİMKİSİ ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DELİ DOLU BİR SEVDA MASALI; BİZİMKİSİ ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.