İhanetin Bordrosunu Hazırlayan Nefs-i Düşkünler
hayrettin taylan
Boş k/ollarımda ol vakilerin yokluk dramı yollanıyor.Araya başka bir y/ara giriyor. Suskular paklar mı ki yalpalanışımı. Direncime eklenen erkler yetir mi ki payımda eksilen paydandan.
-Tek başına işlem yapar mı ki p/ay olsan da.G/eceleri toplar mı aşkın bilinmezliği. S/”aman”yolunda diyemediklerimiz yıldız olur mı ki?
-Beni sana tümler mi dediklerimin son gezegeni. Yıldızlar neden ağlar ki merak etin mi yar.
Yıldızlar neden küçük, aşk neden büyük ?
Geceleri gökyüzünde gördüğümüz yıldızların birçoğu bizim güneşimizden de büyüktürler ama o kadar uzaktadırlar ki, ancak birer nokta olarak gözükürler. Gezegenlerin yıldızlardan farkları, güneş sistemimiz içinde bizimle beraber güneşin etrafında dönüyor olmalarıdır. Bu nedenle çok uzak olan yıldızlar gökyüzünde "sabit" dururken, gezegenler sürekli yer değiştirirler.
Şimdi hangi yıldız beni anlar, hangi yıldızın beyaz bakışlarındaki ışık beni aşkına mihenk yapar.
-İhanetin bordrosunu hazırlayan nefis -i düşkünler ders verir mi varsıl sensizliğime. Neden cennetinin kapısı kapattılar. Neden sevi maaşımı kestiler Dilnaz.
Hangi kirli hayalin sessizliğinde uyanırız ki?
- Uyku kadar temiz değil ki yaşadıklarımız.
Canlı kâbuslarımın filminde baş roldesin ki bitmiyor hüznümün senaryosu. Yabanıl bir kalakalışın künyesini hangi ruh ermişi yazar.
-Hangi ben hala senli uzaylar sunar. Oysa yaryüzümün son yıldızı sendin. Yağmur yağınca gözyaşların ağlardı. Güleç halime ekler eklerdi keder. Bu da mı kader. Asi değilim;ama yüreğimde akan Asi A(ş)kdenizime akmıyor. Bu yüzden susamış bir gönlün denizi hep içli akar.Bu yüzden meramım sana dair dalgalar sunar.
-Y/önsüz bir pişmanlık kitabı savrulur sol yanımda.Eser mürekkep kokulu heceler. Beni sana alıştırır ders kitaplarındaki alıştırmalar.
-Sayfa sen ile sayfa hep sen arasındaki ödevim bitmez.
Et/kin/lik yapmadım gülüm. Hocam Şems de değil. Tevazu ile mevzu arasındaki incelik kadardır hayat. Anlamak ile hiç anlamamak arasında sıkışmış güncüllerin aşk mezarcısı değilim.
-Seni gömemem başka yüreklere. Aşk gömülerim seninle. Gitsen de sende kalan emanetim var. Sevi gömücüsüyüm . Yüreğimde bitmez aşk. Aşka adressiz ve sensiz yollar öğretiyorum.
- Telaş ar yurdumu temyiz etti. Senin yerine başkent olmak isteyen perilerin suretinden sureler okunmuyor.
-Kimse Şems gibi anlamaz gündüzlerimi. Ki ömrümün Şems’i sendin oysa. Beni sorma.Mevlana hiç değilim.
-Mevlana olmaya hiç de niyetim yok.Çünkü benim yoğurdum bana göre mayalanmış. “Ben “ ben olmaya gönderildim .
-Meçhul demlerin salıncağındayım, umurumda olmayanları sallıyorum. Biraz kendime ayıklanıyorum.
-T/anımsız bir gün gibi olmak istiyorum .
Nedametin Sultan Ahmediyim .Beni kuldan saydı melekler ve aşk.
Yüreğimdeki cemaat sana ibadet ediyor yar. Beni muslim kıldı aşk .
Bir b/aşkadır sonsuzluğumun gölgesi.Uzar gider ,gün’eşimle.
Sil baştan hayatlar yazıyorum yazgımın defterinde.
-İm’ kânsız soru oluyor bahtımın cümlesine.
-Neden gitti diyor?
-Nasıl dönmez diyor?
Niçin anlamaz diyor?
Ne kadar bekleyeceksin,Mecnun kadar mı, kendin kadar mı?
İm’kansız akıyor beklemelerin kitabında. Gelmesen de.
-Beni okuyor, aşk, keder, umut, ufuk ve de vuslatın…
23.9.2009
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.