KARDEMİR KAN AĞLIYOR !..
İhanetler almış başını giderken, bizim vatansever ülkücülerin bu kahpeliklere karşı gösterdikleri KAHRAMANLIK tepkilerini anlıyorum. Tarihimizin şanlı sayfalarını okuyanlarımızın emperyalist yardakçılarına karşı BOZKURTÇA duruş sergilemeleri göğsümüzü kabartıyor, gururlanıyoruz. Hele bu satırların yazarı ben, vatanımızın genç ÜLKÜCÜ evlatlarının yüreklilikle ortaya çıkıp kükremeleri karşısında umutsuzluklarımı tekmeleyip atıyorum. Yarınlarımıza sahip çıkanların varlığı; Türklüğün ebedi varlığını sürdüreceği müjdesini veriyor. Nazlı bayrağımızın gök semada dalgalanışı, ezanların minarelerden yurdumun dört bir yanını çınlaması, Türk yüreklerin şarhoş duygulardan sıyrılıp aslına dönmesi ve iblislere karşı güç birliği yapılmasını görmek, ölü toprağın üzerimizden silkinmesine şahit olmak, bu badireleri aşacağımızın göstergesi olarak görüyorum artık. İçim içime sığmıyor duyarlılıklara!..
Ancak; ülkemizin hassas gerçeklerinide görmemiz, bilmemiz şart!
Milliyetçilik duygularımız ayranımızı kabartırken, sefalete ve açlığa sürüklenen kitleleride görmeliyiz! Tüm sermayesi alın teri ve nasırlı elleri olan işçilerimizi, çiftçilerimizi, hamallarımızı görmemezlikten gelemeyiz! Bir çok yazar arkadaşlarımızın makalelerini, ülküdaşlarımızın, milliyetçilerimizin, devrimcilerimizin yazılarını okuyorum; varsa yoksa VATAN, MİLLET, SAKARYA!.. İyi de; ezilen, horlanan, işinden sebepsiz atılan işçilerimizin içler acısı hallerini neden görmezler, kulaklarını feryatlara tıkarlar?! Ülkücülük demek; vatan, millet, Sakarya’dan ibaret olmadığını kavramamız lazım. Empryalistlerin dayatmalarına maruz kalan; öz yurtlarında açlığa, sefalete bırakılan emekçilerimizi, işçilerimizi görmemiz, yanlarında yer almamız gerekmiyor mu ? Biz ezilenler, aç bırakılanlar, haksızlığa uğrayanların safında değil miyiz?!
Karadeniz’de, hepimizin kanından, canından olan bir şehir var! Elleri, ayakları, yüzleri ve nefesleri kömürleşmiş emekçilerin şehri KARABÜK’ten bahsediyorum! Mustafa Kemal’in gurur kaynağı KARDEMİR’den bahsediyorum! Orada nasıl oyunların döndüğünü, işçilerimizin başlarına nasıl çoraplar örüldüğünü, işlerinden çıkarılıp sokağa atıldıklarını, yaşama haklarının ellerinden alındıklarından haberiniz var mı?
Kukla bir sendikanın şerefsizliğinde eli nasırlı işçilerimize olmadık işkenceler yapan, Amerika ve Avrupan’ın istihbaratlarının denetimine bırakılan candamarımız KARDEMİR can çekişiyor! Devleti yönetenlerin kasıtlı tavırları ve baskıları neticesinde çaresiz kalan işçilerimize sahip çıkacak hiç kimse, merci yok mu? Söz sırası geldiğinde mangalda kül bırakmayanları arıyor gözlerim. ’Hadi doğudaki köylerimize okul yaptırtıyoruz, oradaki fakir halka yardım kampanyası başlatıyoruz’ diyenleri arıyorum... Tv’lerde bangır bangır bağıranlar, hümanist, insancıl kesilenler, sosyete masalarında ellerindeki bilmem ne viskisiyle nutuk atan fahişeler neredeler? Devrimciyiz, Ülkücüyüz, İslamcıyız görüntüsündeki siyasi kuruluşlar ve partiler, liderler, milletvekilleri neden sesleriniz çıkmıyor haksızlığa uğrayan, ezilen, evi, ocağı tarumar edilenler için?!
Size bir şey diyeceğim ve biliyorum ki bana küfür edeceksiniz!
Alayınız YALANCI! İkiyüzlü insanlarsınız!
KARDEMİR’i bizden çalanlar, yarınlarda yurdumuzun tümünü çalacaklar. O zaman ne yapacaksınız? Vatan gittikten sonra vatan mı kurtaracaksınız ? (!). Alın size KARABÜK KARDEMİR! ’’Güçlüyüz, biz Türkler bağımsızlığımıza düşkünüz’’ diyorsanız el atın oraya, özgürlüğüne kavuşturun KARDEMİR’i!İşinden atılanları işlerine geri döndürün!..
Biliyor musunuz orada işçiler ne haldeler? Emperyalizme karşı güç birliği yapanları işlerinden kovuldular ve CİA güdümündeki PİÇ SENDİKANIN onları ezmeye, yok etmeye tam gaz devam ediyor! Emperyalizmin uşaklığını yapan Amerikan, İngiliz, Siyonist kemiği yalayan medya bu gerçekleri görmemezlikten gelerek, yalanlarınızla halkı kandırmaya devam edin siz!.. Gün geldiğnde hesap vereceksiniz!..
TÜRK’üm diyenler, haktan, hukuktan yana olanlar birleşmelidir! O şehirde ölüm kalım savaşı verenlere acilen destek veriniz! ’Yurdumuzun her karışı bizim için kutsaldır!’ diyen ÜLKÜCÜLER, DEVRİMCİLER, HALKÇILAR yardım elinizi uzatınız onlara!..
Ülkücü Hareket ve milliyetçiler devletin bekası için iktidar yürüyüşünü başlatmış ise ve MHP’de iktidar olma yürüyüş kervanına katılmışsa; Karabük’te, Kardemir’de de kendini göstermeli, aç, mağdur insanların yanında yer almalı ve özel ekipler kurarak oradaki şerefsizlikleri gündeme taşımalı ve problemler halledilinceye kadar da ezilen işçileri gündemden düşürtmemelidir! Göreceksiniz; işçimiz, esnafımız, işverenimiz, memurumuz, köylümüz, çiftçimiz yanınızda yer alacaktır!
Haydin öyleyse, yarından tezi yok bu işe el atın ülkücüler, devrimciler,halkçılar!
Açlığa mahkum emekçilerimize ulaşmaya çalışın ve onlar adına bir hesap numarası açılmıştır, sorup soruşturarak maddi destek verin! Gönlünüzden, yüreğinizden ne kopuyorsa katkıda bulununuz bir seferlik... Kapımızın zilini çalıp; tarikatçılar, uyduruk din bezirganları evlerimize kadar gelerek ve onların palavralarına kanıp bilmeden ’Allah’ adına onlara yardım ediyorken; işçilerimizin durumlarını gözününe getirerek, emperyalistlerin ezdiği; kanı, canı bizden olanlara yardım ediniz!
Bu vatan sizlerin duyarlığı sayesinde yeniden kurtulacaktır! Devlete, millete, memlekete zeval gelmeyecektir! Bu topraklarımızı vatan yaparken kolay olmadığını, yüzbinlerce şehit verdiğimizi emperyalistlere ve işbirlikçilerine gösterelim!..
Yurdumuzun herbir karışında Mustafa Kemal’in şu kutlu sözü çınlamalıdır!
NE MUTLU TÜRK’ÜM DİYENE!
Yeni yılda; tam bağımsız, sömürüsüz bir vatan dileği ile yeni yılınızı yürekten kutlarım...
Selam ve saygılar uzaklardan...
Zafer Direniş
...
01.Ocak 2010 Cumartesi 17.45 Lahey
YORUMLAR
aman yazdıklarını kimse duymasın , ergenekoncu diye atarlar içeri.... tabii bu bir latife , duyarlı ve güzel yazın için kutlarım, "yalnız bildiğin yolda , tek başına da olsa yürüyenlerdensin"
direniş
Size yazdığım yorumları göremiyorum. Galiba benim yorumlarımı siliyor veya engelliyorsunuz... Şu Karabük Demir Çelik'te olanlarla ilgili olanı okuyamıyorum, örneğin?
MHP konusundaki fikir ayrışımındansa anlarım. MHP'yi temelde hiç antiemperyal kaygıları ve aşırı kapitalizm ve tekelokratik eylemler karşıtı bulumuyorum. Ayrıca, din boyutunda da yer yer Yedek RTE ve AKP olduğunu hala düşünüyorum. Son Lİbya özelindeki Arap halk hareketleri ve Nato emrine asker gönderme teskeresinde, CHP, AKP ve MHP nerede farklılaşıyorlar mesela değerli abim?
Esenlikler.
Göktürkmen tarafından 4/3/2011 3:33:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bu vatan sizlerin duyarlığı sayesinde yeniden kurtulacaktır! Devlete, millete, memlekete zeval gelmeyecektir! Bu topraklarımızı vatan yaparken kolay olmadığını, yüzbinlerce şehit verdiğimizi emperyalistlere ve işbirlikçilerine gösterelim!..
Sevgili Direniş kardeşim, yazdıklarının tümüne katılıyorum ve bu güzel yazından dolayı seni kutluyorum. Ben de senin yeni yılını kutlar, sağlık ve başarılar dilerim. Nice mutlu yıllarda yine hep beraber olmak dileğimle...
sevgi ve saygımla...
Sevgili direniş,
Yazdıklarının tümüne katılıyor ve tuzu kuru olanlara yazıklar olsun diyorum.Bunca aç sefil zavallı insanlarımız bir lokma aş ekmek peşinde alın terleri ile evlerine yavrularına helalinden ekmek götürme peşindeyken soysuzlar bunu bile çok görüyorlar insanlarımıza emperyalist tohumları.Bunların kökünü kazımanın zamanı geldi,Türk milletinin mutlaka birleşmesi lazım yoksa karanlıklara doğru yol alıyoruz milletçe.Allah sonumuzu hayır eyleye Bu milletin Allah yar ve yardımcısı olsun inşallah.Bizlerde artık aklımızı başımıza alma zamanının geldiğini bilmeli ve ders verici tokatlarımızı patlamalıyız suratlarının ortasına, bunları bize reva görüp yaşatanlara.Bence güne gelmeli bu yazı ve daha çok okunmalı derim.Var ol.