- 776 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GENETİĞİ DEĞİŞTİRİLMİŞ MÜSLÜMANLAR!
Bu ne haldir Ya Rabbim! Seculerizm insanlığı öylesine kuşatmış ki, günde beş vaktin yanında on beş vakit de “Ben Allah’ın kuluyum! Ben bu dünya için değil ahret için yaratılmışım! Benim asli vazifem Yaratanıma kulluktur” diye düşünce seansları yapmak lazım!
Aman Allah’ım! En “benim!” diyen Müslümanlar bile sanki dünyadaki vazifesinin ölmemek için var gücüyle çalışmak olduğunu sanıyor! H1N1 ve GDO furyası öyle allâme doğurdu ki sormayın! Efendim H1N1 dünyayı tehdit ediyormuş, GDO insanların sağlığını tehdit ediyormuş, falan filan!.. Önlemler almak lazım, ölmemek lazım, çok uzun yaşamak lazım, dünyanın altını üstüne getirmek lazım, güçlü-kuvvetli olmak lazım; Nemrut gibi, Firavun gibi falan olup milyonlarca insanı köleleştirmek lazım, mümkünse dünyaya kazıklar çakmak lazım canım! Aaah zavallı dünya! Aaah gafil insanlık! Aaah şaşkın Müslümanlar! Aaah ki aaaaahhh! Vaah vaah, vaay vaay halimize!
Dünyada her yıl beş milyon insan sadece SİGARADAN ölüyormuş, Türkiye’de geçen yıl 115 bin kişi ölmüş sadece SİGARADAN! Bu sadece Türkiye’de ayda 10 bin kişinin sadece SİGARADAN öldüğü anlamına geliyormuş ne gam! Siz verin kulağınızı Medeniyet katili televizyonlara: “H1N1 bir can daha aldı! Tehlike büyüyor! Panik panik panik!!!...
Müslüman memleketin sokakları çıplak (Müslüman!) kadınlarla dolu! Olsun… Siz GDO’ya dikkat edin, sağlığınız bozulmasın, organik tarımı geliştirmek için hiçbir şey yapmayın ama organik ürünler yiyin!
Müslümanların gençleri, oğulları-kızları helal haram bilmez olmuşlar, abdest-namaz tanımaz olmuşlar, tesettürü unutmuşlar, Allah korkusu akıllarına gelmez olmuş, varsa yoksa üç kuruşluk dünya geçimliği derdine düşmüşler, 75 milyonluk (Müslüman!) bir ülkenin okullarında okuyan 20 milyon evladının okullarında bir seccade serecek yer bulma isteği en azılı terör örgütlerinden bile daha tehlikeli bir gidiş olarak değerlendirilir olmuş! Olsun olsun… Ne varmış bunda!? Baksanıza dünyanın bilmem neresinde zenci çocuklarına bile “Üüüsküdaar’a giider iiken aldı da bir yaağmuuuuuuurrr” diye Türkçe şarkılar öğretecek kadar dünyayı etkileyen bir açılımımız var ya!!!
Milyonlarca Müslüman’ın din anlayışı, iman anlayışı, ahlak anlayışı, medeniyet anlayışı, ibadet anlayışı, insanlık anlayışı, helal-haram anlayışı, iş-ticaret anlayışı, eğitim-öğetim anlayışı, çalışma hayatı anlayışı, temizlik anlayışı değişmiş Hz. Peygamberin hayatına benzer tarafı kalmamış! Olur mu canım? Baksanıza dünyada Müslümanlığı en sosyetik yaşayan bir ülkeyiz, 15-20 bin AVRO’luk lüküs hacılarımız bile var…
Ben de çenemi niçin yoruyorum ki hiç anlamadım! Şu 1,5 milyarlık günümüz Müslüman’ının imanını terazinin bir kefesine koysalar, öbür kefesine de Habeşli köle Bilal’in imanını koysalar acaba hangisi ağır basar? Bizim Müslümanlığımızın genetiği değiştirilmiş kuzum! Bunun yanında GDO da ne demek? Küfür virüsünün yanında H1N1’in lafı mı olur?
Müslüman’ın hayatı İMAN ve CIHAD değil mi! Küfür virüslerinin imanımızı sarmalamasına paramızla destek veren biz Müslümanlar! Atalet, sorumsuzluk, vurdumduymazlık, umursamazlık, nemelazımcılık, bana değmeyen yılan bin yaşasın!, suya sabuna dokunma!, zaman sana uymaz sen zamana uy! gibi tehlikeli virüslerin Allah’ın emirlerine uygun yaşamada azami gayret anlamına gelen cıhad ruhunu kuşatmasına yardım ve yataklı eden biz Müslümanlar! Acaba biz daha hangi tehlikeli virüsü bekliyoruz da normal gribin onda birinden daha az tehlikeli olan bir bardak H1N1 üzerinden milyarlarca dolarlık AŞI fırtınası koparıyoruz?
Kimsenin hastalılar karşısında tedbir alınmasın dediği yok. Yalnız, benim demem o ki, maneviyatı sıfırlanmış bir Müslüman’ın cesedi sağlam olsa ne yazar!
Allah tüm Müslümanlara iz’an ve kamil İMAN nasip eyleye!
08.11.2009- Murat KAHRAMAN
[email protected]
YORUMLAR
Her şey rant, her şey kapitalist toplum ve dünyanın sonuçları... Yakın zamanda yaşadığımız aşı ithalatını yapanları da çok iyi biliyoruz. İthal edilen aşılar depolarda bekliyor ve tüm aşıların %5'i kullanıldı sadece... Maalesef bu ithalatı da sayın Sağlık Bakanı Recep Akdağ yaptı, parasını da peşin ödedi. Bu aşı ithalatını yapan şirket de sizin de yazınızda belirttiğiniz o "benim" diyen müslümanların kurduğu bir şirket.
Ellerinize sağlık...