- 809 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Başörtü konusuna girmek istemiyorum gereksiz bir tartışma. Herkes dilediğini giyme hakkına sahipse ve ben mini etek askılı buluz giyebiliyorsam karşımdaki başaötüsünü eleştirme hakkına sahip değilim. Hiç kimsede sahip değildir başını aç yetisine.
Ben Hülya Avşar ve onun nazarında kendini topluma örnek gösteren daha doğrusu toplumun örnek aldığı kişilere lafım. Bir insan birine örnek olacaksa bu yaptığı işlerle ve ürettikleriyle olur. Şimdiye kadar İstisna sanatçılar hariç kaç sanatçı Türk ahlak yapısına ve toplumumuza örnek davranış sergilemiş. Bence onları örnek alıp böylesi içerlemen bile hata. Dikkate alınacak şahsiyet olduklarını sanmıyorum. Bunun için üzülmene ve başını ağrıtmana değmez diyorum. Hoş tv. izlemediğim için konuya tam hakim de değilim ama...
Sevgilerimle...
Gene mi başörtüsü?
Ben yazmaktan bıktım. Ama birileri yazmaktan ya da yazdırmaktan bıkmadı. Allah aşkına bu mudur gündem? Ekonomi nerede? Açılım zırvası nerede? Kıbrıs, Ermeni meselesi nerede?
BU GÜNDEMİN SUNİ BİR GÜNDEM OLDUĞUNU ANLAMANIZ İÇİN DAHA KAÇ YIUL GEÇMESİ LAZIM? KAÇ YILI DAHA BEDEL OLARAK BERDEL VERMENİZ LAZIM? YAZIK DEĞİL Mİ MEMLEKETİN BU APTALCA TARTIŞMALARLA KAYBETTİĞİ ZAMANA?
Hülya Avşar'dan ya da Nurseli İdiz'den bu memleketin insanına ne fayda gelmiş de onların söyledikleri olumluy ya da olumsuz bir şekilde kale alınıp alıntılanıyor!
Geç kardeşim geç. Bu manasız tartışmalarla ne bileğini ağrıt ne de kimseyi incit....