- 911 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SENSİZLİĞİN MAVİSİNDE SANA BİRİKİYORUM...
Sensizliğin Mavisinde Sana Birikiyorum
Sevgilim böyle bir günde sensizliğin mavisinde sana birikiyorum yudum yudum içiyorum hayatı,sensizliğe kanıp ah ediyorum...Bugün 14 Şubat bütün eller birbirini tutuyor,bütün yürekler tek aynı tempoda çarpıyor ben sensizliğin mavisinde sana birikiyorum,akıyor göz yaşlarım,tos pembe gençliğim matemini döküyor...Bugün 14 Şubat senin kalbin bir başka yüreğin bam telinde çarpıyor,benim yüreğim gizli bir arzu gibi sensizliğin mavisinde bugüne lanet ediyor...
Endişe etmiyorum yok olur da giderim diye en azından bugün değil bir tanem...Sensizliğin mavisinde sana birikiyorum yaş olup akıyorum gökyüzüne bakıyorum adını söylemiyorum...Sensizliğin soğuğunda ellerimi tutuyor hayalin gözlerime bakıyor sımsıcak ediyor gözlerin yüreğimi,adımı fısıldayıp gidiyor son vapuru kaçırır gibi...Sensizliğin mavisinde yine sana birikiyorum kurtar beni bu acıdan diyemiyorum yolluyorum sitemkar bakışlarımı,dursun sancım bir kez olsun seyredalsın ufukları da oralarda sana kavuşsun diyorum,bunu diliyorum...
Bir ses duyar gibiyim bir ses duyuyor siliniyor acım matemim ellerini uzatıyorsun bana. tutmak istiyorum kanarcasına olmaz diyorsun olmaz olamaz böyle bir sevda gözlerimden süzülen yaşlar biter gibi akar,sensizliğin mavisinde kara bir güne saplanıyorum sevdiğim,kapkaranlık bir gece,çok karanlık bir gündüzün tam ortası,sensizlik gecenin tam yarısı...Sensizliğin mavisinde sana birikiyorum,açıyorum ellerimi gökyüzüne yağmurlar yağıyor,bugün 14 şubat sevgililer günü,bugün aşkımın aşkıyla mutlu olduğu gün,yasımı bırakıp seni düşünüyorum...Onun gözlerine bakıyor,onun saçını okşuyor,onun kulaklarına aşkını fısıldıyorsun,sevme diyemem sana sana söz geçirebilmem için kendi kalbime söz geçirebilmem gerekirdi...
Bugün Sevgililer günü sevdiğim sana kocaman bir hediye gönderiyorum,çok büyük,çok konforlu rahat edersin,belki beni düşünmez kendi hayatını,kendi sevgini katarsın içine ki öyle de olmalı zaten,olsun...Aşkım böyledir benim,hiçbir itirazım yok bu saatten sonra,sana kalbimi veriyorum,kocaman bir kalp içinde sen vardın,ama boş ver ben öldükten sonra bensizliğe sar,at denizlere,sığdır içine aşkını da nefretini de özlemlerini de zaten ben olmayacağım sevgilim,sensizliğin mavisinde sana birikiyorum,kolay değil ama;söylüyorum,seni çok ama pek çok seviyorum,hakkını helal et gidiyorum...
14.02.2008
Dilara AKSOY