- 157 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İffetli Müjde Ar Karakaş İle Suç Davası Süreci vs
Bazı insanlar küfrü iltifat olarak kabul ederken, bazı insanlar ise (erdem ve ahlaksız) kelimeleri üzerinde otorite kurmadan bunu (hakaret) varsayarlar.
Halbuki ahlâk bir insanın karakteri ve davranış biçimidir. Ama sen bunları farklı şekillerde de sembolize edebilir, türlü sıfatlar uydurabilirsin.
Müjde Ar ile aramızda davaya sebep oluşturacak olayın üzerinden tam 10 yıl geçmiştir.
Fakat bunca yıla rağmen bende herhangi bir pişmanlık güdüsü oluşmamıştır. Ve oluşmayacaktır da.
Çünkü (hakarete) dayandırılacak bir neden yahut da sorun yok ortada.
"Bir zamanlar ahlâksızlık olarak bilinen durumlar zamanla ahlaklandırılıyorsa eğer; burada büyük bir sorun var demektir. Ve bu ahlaksızlığın temelini değiştiren şahıs kesinlikle ben değilim." Ve herhangi bir zorunluluğa dayatılarak, hakkımda açılan suç davası neticesinde de fikri ve zihnî olarak kaidem hiçbir zaman değişmeyecek, değiştirilemeyecektir.
Müjde Ar’ın yegâne niyeti (hakaret) kavramını oluşturmak veya gönül kırgınlığı yaşamak değil. (Hakaret) üzerinden yaptırım uygulayarak, maddi açıdan yine "Ahlâkî kuralları hiçe sayıp kazanç elde etmektir asıl niyeti."
"Şimdi ben buraya (İffet Hanım) yazsam eminim bunu da hakaret argümanına sığdırırsınız. Ama neyse...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.