- 851 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Komşunun tavuğu
*O an gökten dilediğin bir şey düşse, "bu kadar mıydı" deyip gözlerden gönüle ulaştırmadan, bertaraf eylersin geldiği yere zira gerçekleşen bir dilek hayallerde daha ihtişamlı durur.
*Aradığın şeyi bulduğunda "acaba aradığım bu muydu" diye içinden geçirirsin, bunun anlamı; doyumsuzluk mu acaba? yoksa...neyse kimse bulamamıştır bunun sebebini.
*Bazen gönlünün arzu ettiği yere eninde sonunda gidersin lakin aşina olmadığın bir ortam, alışıla gelmemiş davranışlar oturduğun yer dikendir sana, bir an önce; zincirlerle bağlı olduğunu düşündüğün yere dönmek istersin
*Çoğu şeyler bir anda oluverir, aslında kader, mukadderat, şans, baht veya bedbahtlık dediğimiz şeyler zuhur eder hayatımıza, tıpkı aşk gibi bir anda oluverir.
*Hep komşunun bahçesinde ki çimler sana daha yeşil gelir, bir yolunu bulup oraya vardığında aslında yanıldığını anlarsın, orada ki dikenlerin daha çok olduğunu, otların diplerinde uzaktan göremediğin taşların hiçte hoş olmadığını görürsün ve kendi bahçenin daha güzel olduğunu anlarsın, komşunun tavuğunun sana kaz gibi görünmesi gibi.
*Toplumsal özgürlüğün insanlara kattığı değer ve var olanları beraberce kullanmak hatta üzerine koyarak ilerlemek, mutlulukları paylaşmak, mutsuzlukların üstesinden gelebilmek çabası inkar edilecek şeyler değildir lakin; kişisel özgürlük hevesi bazen seni sudan çıkmış balığa döndürebilir.
*Bu süreçte bir de bakmışsın ruhun yorulmuş, bitkindir, takati kalmamıştır yürümeye, taki özüne dönene kadar.
*Yeni yılda, herkesin insan olabilme çabasında, sağlıklı, huzurlu, mutlu olmasını diliyor, sevgi, saygı, selamlarımı sunuyorum.
Ahmet MORAN
YORUMLAR
Bu zaman zaman hepimizde oluyor sanırım.Dışarıdan baktığımızda karşıkinin derdi yokmuş ,yalnız biz sıkıntılı ,sorunlu dertli sanırız .Sanırım gördüğümüz yaşamın fragmanı.Elimizdekilerle yetinmekten ziyade fazlamı arar olduk rahatlığı bundan mı göremiyoruz bulunduğumuz yerin kıymetini ?
Derdini dinledim ,derdime imrendim ''denir ya o hesap .İyisi mi yaşadığımız her dk la mutlu olmayı bilelim.
2019 yılının tüm insanlığa huzur, barış bereket, sağlık getirmesini temenni ediyorum
saygım ile Ahmet bey