- 355 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR AVUKATIN MACERALARI KISIM 2 BÖLÜM - 8 Ucunda ölüm vardı
BİR AVUKATIN MACERALARI KISIM 2 BÖLÜM - 8
Ucunda ölüm vardı
Bay Robert Şimşek çakan gözlerle, Masada oturanları kızgınlıkla seyrediyordu. Burnundan soluyarak’’ Söyleyin beyler ve Sadiye Hanım. Ben burada bostan korkuluğumuyum. Beni oturduğunuz yeden öylemi görüyorsunuz? Bir iş yapılacaksa önce oylamaya konur, ve duruma göre hareket edilir.Ama aramızdan biri çıkıyor ve kendi başına iş yapmaya kalkıyor. Ama yüzüne gözüne bulaştırıyor. Şimdi Selma Gürelinin ofisindeki dosyalarını kim ve neden aldı. Önce onunla baş başa görüşmek istiyorum. O yüzden bu olayla ilgisi olmayanlar lütfen yan salona geçsin.’’
İlk once yerinden Sadiye Hanım kalkıp kapıya yöneldi. Ve arkasından diğeleri. Şimdi Masada sadece Cihan bey ve karşısında Bay Robert kaldı.
Bay Robert_ Beni hayal kırıklığına uğrattın Cihan bey. Doğusu bunu senden beklemezdim. Ama mutlaka yaptığın eylemin bir cevabı vardır sanırım senden bir açıklama beklemek hakkımdır.
Çihan Bey_Dosyaları aldığımı inkar edecek değilim. İlaveten zaten sen istemesende onları sana teslim edecektim. Oylamada evet oyu versemde bu kadına güvenmiyorum. Onda anlayamadığım ama beni huzursuz eden bir şey var. Bu kadın ne yaptı bize. Sadece bir kereye mahsus kuryelik. Biz ne yaptık, uyuşturucu işinin başına geçirdik. Mantıklı mı bu?
Bay Robert _ Yine de bana danışman gerekirdi. Hala benim beklediğim açıklamayı yapmadın.
Cihan Bey_ Neden Selma hanımı ikimiz beraber ziyarete gitmiyoruz? Lokumu çok seviyormuş. Bu arada bu işi gizli yaptığım da söylenemez Orada kartvizitimi özellikle bırakmıştım.
Bay Robert_ Pardon vermeyi neredeyse unutuyordum. Kart vizitinizi buyurun Cihan Bey. Onlar göremezdi kartvizit.çoktan bana gelmişti çünkü. Teklifini Kabul ediyorum. Bugün Selma hanımı haberdar edelim yarın ziyaretine gideriz.
Böyle bir şeye teşebbüs ederseniz, bundan sonra önce beni haberdar edin. Eğer içimize şüphe düşerse, hepimizi yer bitirir.
Cihan Bey_ Çok kurnazsınız Bay Robert Anahit sekreter kız sanırım size çalışıyor.
Bay Robert_ Evet şimdilik, Ama bundan sonra akibeti ne olur bilemem. Orada kalıp kalmaması Selma Gürelinin iki dudağının arasında.
Cihan Bey_ Bekleyip göreceğiz bakalım . Bize ne kadar ayak uyduracak.
Bay Robert_ Onda hiç birimizin göremediği bir cevher var. Bunu hiç aklından çıkarma.
2
Deniz her zamanki saatinde ofisinden içeri girdi. Dışarıda buz gibi bir hava vardı.Arabanın içi sıcacık olmasına rağmen yine de üşümüştü. Adete içi titriyordu. Allah’tan ofisin içide sıcacıktı. Diafonun düğmesine basarak Hülya’yı yanına çağırdı.
Deniz_ Hülya neyimiz var bugün?
Hülya_ Mehmet amcanın davası var. Öğleden sonra adliyede bulunmanız lazım.
Deniz_ Hay Allah aklımdan çıkmış, ama dava zaten bizim. Kaçarı yok duruşmaya saat kaçta çıkacağız?
Hülya_ Öğleden sonra üç buçukta.
Deniz_ Sen dosyaları hazırla bu iş bugün bitsin
Hülya_ Başüstüne efendim..
Bu sırada ofisin kapısı açıldı ve barış içeri girdi.
Barış_ Deniz Hanım yerinde mi?
Hülya _ Evet içerde.
Barış _ Rica etsem geldiğimi haber verir misin?
Hülya_ Tabi hemen.
Biraz sonra Barış Deniz Hanımın karşısında oturuyordu. Yüzünden çok mutlu olduğu belli oluyordu.
Deniz_ Sende büyük bir değişiklik var. Anlat bakalım bizde öğrenelim.
Barış_ Çok mu belli oluyor Deniz abla?
Deniz _ Sadece ağzın kulaklarında.
Barış_ Sizinle tanışdıktan sonra Deniz abla hayatımda köklü değişiklikler oldu. Önce hakkımız olan mirası söke, söke aldınız. Şimdide hayatımın kadını ile karşılaştım.
Deniz_ Bak buna çok sevindim. Eee bundan sonra ne yapmayı düşünüyorsun.
Barış_ Dün askerlik için başvuruda bulundum. Önümde ki en büyük engel. Önce onu halletmeliyim ki, daha sonra hayatıma çeki düzen verebileyim. Yani senin anlayacağın, asker dönüşü evlenmeye karar verdik. Ha bu arada söz verdiğim gibi ücretinizi getirdim. Bu arada hafta sonuda hep beraber eniştem, çocuklar, annem ve sen. Yeri sen seç ben ayarlıyacağım. ( Laf aramızda ben bu işlerden pek anlamam da)
Deniz_ Tamam ben ayarlarım ödeme senden. Artık düğüne de çağırırsın bizi.
Barış_ Ne demek Deniz Hanım ben sizi tanıdıktan sonra bir abla kazandım. İnsan ablasını unutur mu? Evet ablacığım daha yapacak çok işim var ben şimdi kaçıyorum.
Deniz_ Hadi güle, güle bakalım yolun açık olsun.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.