Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
yitikozan

yitikozan

@yitikozan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 2 Ekim 2006'den beri üye
  • 32

Şiir Yorumları

yitikozan
@yitikozan
5 Şubat 2007 Pazartesi 00:23:02

"Boyanacak bir gök salsam göğüne
İstediğin renge karıp geri yollasan
Mürekkepsiz kalem gibi susan sözüme bir isyan dolasam
Çözülse kilidi bir türlü çıkamadığın yolların
Dilime pelesenk olmuş sevdamı duysan nihayet. "



"Kırk ikindi yağmur...

..., @Öznur Karayumak
4.2.2007 01:50:45
yitikozan
@yitikozan
5 Şubat 2007 Pazartesi 00:18:04
"Rabbim seni bana yaratmış diyip
Yüzüme baktıkça yanıp eriyip
Pervaneler gibi aşkı sürüyüp
Ateşe kanadın vuracak sensin "

pervaneler gibi...

Verdim on puanı helali hoş olsun....
yitikozan
@yitikozan
3 Şubat 2007 Cumartesi 18:14:37
"VATANIN BAĞRINA DÜŞMAN DAYAMIŞ HANÇERİNİ..."

AMA YOK, HAYKIRACAK BİR MUSTAFA KEMAL

"BULUNUR KURTARACAK BAHTI KARA MADERİNİ.."

YOK HOCAM YOK..

YÜZ MİLYON MUSTAFA KEMALİZ DERİZ, MALESEF

HER HALTI YERİZ:)))


KUTLADIM ŞİİRİNİ.. SELAML...

Vatan..., @oktayzerrin
3.2.2007 12:54:25
yitikozan
@yitikozan
3 Şubat 2007 Cumartesi 18:06:47
"Ben öz vatanımda oldum muhacir "

Evet ama, yalnız değilsiniz...

Bu şiiri, ve bu şiiri yazdıran yüreği ayakta alkışlarım...

(iyi ki şiirime yorum yazdınız yoksa sizi tanıyamayabilirdim, teşekkürler...)

yitikozan tarafından 2/3/2007 6:07:...

yitikozan
@yitikozan
2 Şubat 2007 Cuma 02:04:48
kimbilir yine kaç bulut geçecek gölgeden
sabahtan başlayıp çıkacak geceden
içimi yakan bu boşlukla
ışıl ışıl geldi can pazarı
manzaranın orta yerinde
şehrin tam göbeğinde
yalnız bir ben
sessiz ve kırık inceden

kutlarım, güzel bir şiirdi.....

...boğarım seni..., @sessiz71
2.2.2007 00:11:17
yitikozan
@yitikozan
1 Şubat 2007 Perşembe 23:45:52
TEBRİKLER HAMŞERİM, KLAVYE BAŞI ÇALIŞMASI OLSA DA

KALEM VE YÜREK HEMHAL OLUNCA, KÖYLÜNÜN DE KENTLİNİN DE DERTLERİNİ ÇARPICI BİR ŞEKİLDE DÖKÜVERİR ŞİİRLERLE...


KUTLUYORUM..
yitikozan
@yitikozan
1 Şubat 2007 Perşembe 21:22:18
GÜZELDİ..

KUTLUYORUM...
yitikozan
@yitikozan
30 Ocak 2007 Salı 20:38:56
Şair falan değilim ben anlamam nedir imge?
Ay yıldızlı Bayrağımdır bildiğim birtek simge

Kutlıuyorum, engin yüreğini önce.. sonra şiirini...

Yüreğine sağlık hemşerim...
yitikozan
@yitikozan
30 Ocak 2007 Salı 20:33:54
karlı dağlar kazma ile geçilmez:)))

kutlarım şair..

sevgiler....
Zerre, @_ZERRE_
29.1.2007 04:19:05
yitikozan
@yitikozan
30 Ocak 2007 Salı 20:24:06
Güzel duygulu bir şiirdi.. kutlarım...
Yavas yavas....., @meryemce
28.1.2007 13:53:03
yitikozan
@yitikozan
30 Ocak 2007 Salı 20:02:36
Hüzünlü bir şiir.. o, "sen" var ya, "sen " dediğimiz,

uğrunda kurşun bile yediğimiz..
..........
bana da hüzün verdiniz dost.. şiirle...

kutlarım...

Artık ölebilirim, @d.nadir
30.1.2007 00:05:33
yitikozan
@yitikozan
30 Ocak 2007 Salı 19:54:41
tebrikler dostum

kutlarım...
Saat/1:30, @mavi hüzün
30.1.2007 10:39:06
yitikozan
@yitikozan
30 Ocak 2007 Salı 01:38:21
TEBRİKLER HEMŞERİM

HEM GÜZEL BİR ŞİİR OLMUŞ

HEM DE GERÇEK HAYAT FELSEFEMİZ KADINA BAKIŞIMIZ

GÜZEL BİR DİLLE ANLATILMIŞ..

KALEMİNE YÜREĞİNE SAĞLIK...

SELAMLAR....
Kadın...., @(Mustafa Çetiner)
29.1.2007 19:25:45
yitikozan
@yitikozan
30 Ocak 2007 Salı 01:27:43
EVET... BU SAYFAYA GİRERKEN BİLİYORUM Kİ

GÜZEL BİR ŞİİR OKUYACAĞIM..

YİNE YANILMADIM...

KUTLUYORUM CAN DOST....
..., @Öznur Karayumak
27.1.2007 06:23:20
yitikozan
@yitikozan
28 Ocak 2007 Pazar 20:17:59
"toprağım yine beslenir
her kızıl damla bir beyaz gülden!..."

BESLENMEYE DEVAM EDECEK, SONSUZA KADAR..
Beyaz güllere, @Fergül Sonhazan
28.1.2007 01:34:48
yitikozan
@yitikozan
25 Ocak 2007 Perşembe 01:36:51
Tebrikler hemşerim, yine akıcı bir şiir ve güncel bir konu...

sevgiler...
yitikozan
@yitikozan
25 Ocak 2007 Perşembe 00:14:49
BİR SONHAZAN KLASİĞİ DAHA...

TEBRİKLER GÜNÜN ŞİİRİNE

yitikozan
@yitikozan
23 Ocak 2007 Salı 10:50:22
"Kabe'n senin içindedir, önce kendini tanı.."

Sonra hikaye gerisi...

KUTLADIM...
yitikozan
@yitikozan
21 Ocak 2007 Pazar 13:18:37
"GÜN ORTASINA KARANLIK DÜŞMEDEN"

MÜTHİŞ BİR FİNALDİ...

O İHTİYAR ŞEHİR YOK MU O ŞEHİR.. ADAMI ŞAİR EDER...

yitikozan
@yitikozan
21 Ocak 2007 Pazar 13:08:35
YİNE HER ZAMANKİ TADINDA.. SAYFAYI AÇARKEN GÜZEL BİR ŞİİR OKUYACAĞIMI SEZİYORUM
VE YANILMIYORUM...

SEVGİYLE KAL ŞAİR..
..., @Öznur Karayumak
21.1.2007 02:44:54
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
24.541
Şiir Okunma
170.415
Yazı Okunma
29.723
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL