(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KABEN SENİN İÇİNDEDİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KABEN SENİN İÇİNDEDİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Keskin nişancı, tek atışta hedefi 12 den vurana diyorlar bir de... Sen, hedefi değil,hedefleri tek bir kurşunla yere serdin... Minimum hacmine rağmen, devasa bir ağırlık taşıyan şiirini yürekten kutladım can dost....
Günün şiiri olmayı zaten yüreklerde haketmiş. Ama tescillenmesi de başka bir anlam kazandırmış. kusurumu bağışla bacım; işlerimin yoğunluğundan pek giremedim bu nefis şiiri de yeni gördüm; bağışla. Bazan ekmek derdi gönül derdini aşıyor. Candan tebriklerimle. Sevgiyle kal.
Kutluyorum ve alkışlarım bu güzel dörtlüğe ve şairine yüreğine sağlık sevgili Yakıcı sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgili dostum,sevgilerimle..
tek kelime ile harika.. önce insan kendini tanımalı ki başkasını anlayabilsin... bedenen yönün ne tarafa olursa olsun.. yüreğini doğru yöne çevirebiliyorsan kabeyi arama sen merkezindesin zaten... insan olmanın ama yaratılmşların en mukaddesi olmanın sırrı bu dörtlükte yatıyor işte. tebrikler.. rabbim güzel bakan gözünün yüreğinin ışıltsını söndürmesin.. can ablam...allah'a emanet ol
Bu dörtlüğü yüreğime kaydettim. Eğer izin verirseniz şiir antolojimede kaydetmek istiyorum. Mükemmelin tarifini soran varsa... bu şiiri incelesin. Çünkü mükemmel...