(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MERHABA ŞİİR KADAR ANLAMLI VE HOŞ BİR TARZ..TEBRİKLER.. "Kaldırım kara taşlı, sokak karanlık Elimde sarı tesbihi sabrın, gelişinin umuduna sığınık Hayatın akışına koyversem de kendimi Dilimde dualar, aklımda sen yürürken Su gibi " "SU GİBİ" GÜZEL TANIM.. ŞAK TA SU GİBİ ŞEFFAF OLURSA GÜZEL..
SEVGİYLE. ŞİİRLE.. YAŞAMA SEVİNCİ İLE SU GİBİ AZİZ KAL:)
Elimde sarı tesbihi sabrın, gelişinin umuduna sığınık Hayatın akışına koyversem de kendimi Dilimde dualar, aklımda sen yürürken Su gibi Kulağın ödüllendiği bir sesin tınısı Sayfanın temize çekildiği anın korungası...
Ol deyince olduracak gün gelir mi bilmem Ses alır verir mi dağların zirvesinde çağıldayan pınar
ne güzel .. burasi bana ne animsatti bakiniz sevgili dost,
Kackar zirve tirmanisinda .. son yanimizdaki su bitmisti . ama selale var zirveye yakin demislerdi . önce sesi karsiladi beni .. siril siril bir ses .. ama o kadar ince akiyordu ki ...
Allah'im bu ne bäyle... buz gibi ... o su iksir gibiydi .. icince güc topladik .. Yaradana dua ettim .. cikiverdik sonra zirveye ... :-)))
Kulağın ödüllendiği bir sesin tınısı Sayfanın temize çekildiği anın korungası...
Merhaba sevgili dostum… Nasıl güzel tutulmuş bir şiir bu ay, güneş tutulması gibi… Gizemli, Düşündürücü Aşkı hoş betimlemişsin doğayla… Sıyrılıp kara camla baktığımız tutulmalardan yüreğinden seslenmiş ve felsefi yaklaşımla işlenmiş. Şiirde tarzın gibi kaliteli olmuş. Yüreğine sağlık… Fal gibi bir şiir tutuldum kaldım:)
Göğsümde ışıldarken ay Ne küser bahara toprak, ne çağrısı tutar yamacı suskunlukların Ne salınır göğümün yüzünde karanlık artık...
Karanlıklar uzak sevginiz hep daim olsun sevgili Öznur güzel bir şiir günaydın dedi güne ışıltılarını bırakarak yüreğine sağlık sevgili dostum keyifle okudum dizelerini sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
günümün ilk şiiri... ve günümün şiiri... sevgili öznur harika bir şiir okudum tane tane kehribar renginnde umutlar çektik sabır tesbihinde güneş daha sıcak doğar kıskanır belki yeniden..
Ne salınır göğümün yüzünde karanlık artık..."
Yorum yok sustum ama su içer gibi okudum bu güzel tutkuyu, Ayın tutkusundan güneş misali...
Sevdim bu şiiri ve şairi, tebrikler efendim.
Saygılarımla