Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Yoktun ; ama hiç üşümedim, her gece bir cehennem öptü soluklarımı ... ____YASEMİN CANAN____
yasemin00

yasemin00

@yasemin00 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 2 Aralık 2007'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

yasemin00
@yasemin00
13 Kasım 2009 Cuma 12:54:16
Ahhh şairim ahhh belkide şairin dediği gibi
Bir çok giden memnun ki yerinden
Çok seneler geçti dönen yok seferinden
Kutlarım özel dizelerinizi
cici bakın ömrünüze
sevgiler.............
Gidenler gelmiyor, @esmerefsane
12.11.2009 14:54:54
yasemin00
@yasemin00
13 Kasım 2009 Cuma 12:42:09
Kutlarım güzel mısralarınızı

YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN
AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM.
MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER, BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR K...

Yakarış!!!, @^^MyS^^
13.11.2009 11:41:03
yasemin00
@yasemin00
13 Kasım 2009 Cuma 12:37:08
Sevmeyi bilen yüreğinden öpüyorum seni güzel gözlüm
Bir aşk kadını sevmeyi bilen ve dilerin hak eden yüreklerde
Kırılmadan bir çiçek gibi kıymet bilinir güzel sevdalı kalbin
Hak eden nefesler seni bulur
Çok güzel bir aşk okudu Yasemin
sevgimd...

yasemin00
@yasemin00
13 Kasım 2009 Cuma 12:14:06
Dünyanın en güzel sevgisi evlat baldan tatlı şairim
Allahım acılarını göstermesin ve ayırmasın
Kutlarım güzel dizelerinizi
sevgiyle kalın.........
Oğlum, @Son Damla
13.11.2009 01:51:31
yasemin00
@yasemin00
13 Kasım 2009 Cuma 12:10:57
Yağsın şairim yağsın
Ve siz dilerim hep şemsiyesiz kalın altında
En sağnağı yağsın en coşkunu ıslanın
En güzeli mutluluk yağmurları olsun
Aşk yağmurları olsun
Ve umut yağmurları
Kıyamazlar ki sevmeyi bilen bu güzel yüreğe
Kutlarım güzel dizele...

Yağ gönlüme, @eMİNeYZAMAN
12.11.2009 21:47:09
yasemin00
@yasemin00
13 Kasım 2009 Cuma 12:07:39
Yutkunmalıyım şairim güzel yüreğinizin sesini çiçeklerime sarmalıyım.
En çok korkutuğumdur sevdanın haramı bir canın hakkı
Sindirmeliyim şairim karanlık gecelerin firari düşlerini
Yakan gülüşleri üzerine bir de üzülme diyen sahte prensleri prensse...

Adanışım, @senyor
13.11.2009 00:17:19
yasemin00
@yasemin00
13 Kasım 2009 Cuma 10:20:09
Dilerim güzellikler olur
Dilerim yüreğinizden geçen tüm düşler sizi bulur şairim
Ne olur ne olabilir ki verdiğimiz değerler kadar acırız aslında
Bırakırız kaç gramsa değerleri
Yaseminin dediği gibi her kez bir gün değeriyle kalır...
Kutlarım güz...

yasemin00
@yasemin00
13 Kasım 2009 Cuma 07:28:45
İNSANLAR...

İnsanlar da ülkelere benziyor
Sınırları var, yüzölçümleri
Yasaları var
Bayrakları, ilkeleri
Kimi dağlık bir arazidir.
Kimi kıraç
Kimi bereketli
Kimi dardır
Kimi engin gözalabildiğince
Kiminin sınırlarından sıkı pasaport deneti...

İsimsiz şiirler 18, @karann
13.11.2009 01:43:24
yasemin00
@yasemin00
13 Kasım 2009 Cuma 05:56:54
Simdi sukut limanlarina demirledim gemilerimi.
Sadece bekliyorum.
Günesin dogusunu nasil beklerse yüce daglar, yagmurun
yagisini nasil beklerse çiçekler, öylece hasret gemilerimi
ask denizine indirecegin ani bekliyorum.
“Beklemek sabretmektir”. ...

// sol yanım //, @refikaertekin
13.11.2009 00:43:05
yasemin00
@yasemin00
13 Kasım 2009 Cuma 05:50:41
Kalbimizde Yasiyorsun

69 yıl önce bu saatlerde Türk ulusu olarak en büyüğümüzü kaybettik.Bugünün acılarımızı umuda dönüştüren yönü “Beden Atatürk’ü” kaybederken “Düşünce Atatürk’e” kavuşmuş olmamızdır.Saat 9′u 5 geçe insan ve insanlık sevgis...

yasemin00
@yasemin00
13 Kasım 2009 Cuma 05:43:03
Bu kadar çok sevdiklerimiz önce yüreklerimizdi belkide şairim
Biz seviyorsak bahaneydiler aslında sevmeyi bilen yüreklerde
Yüklediğimiz anlamlara en büyük değerleri verip
Her hücreyle sevmek her zerreyle özel yüreklere
Rabbimin en büyük lutfudur....

Şehriyar, @leylünehar
13.11.2009 01:56:14
yasemin00
@yasemin00
12 Kasım 2009 Perşembe 20:57:43
Bir şarkının dediği gibi şairim
Çok sevdiğim bir şarkıdır dinlemeye başladın o güzel yürek sesinizde
Arkadaş bırakayım giderken şiirinize yasemin çiçeklerimle birlikte
sevgimdesiniz....

Bir yumak sarar gibi geçtim acılardan
Bir kilit yüreğimde...

yasemin00
@yasemin00
12 Kasım 2009 Perşembe 20:24:35
ŞAİRİM...
Sözün bittiği yerdeyim imgesi dizesi muhtaşem yürek sesinize
Ne desin Yasemin çiçekleri yürekten kutluyorum şiirinizi
sevgiyle kalın
cici bakın ömrünüze ve güzel gönlünüze...........
Şair sevişi..., @bulut kara
12.11.2009 20:11:37
yasemin00
@yasemin00
12 Kasım 2009 Perşembe 20:17:19
Değerli şairim en kutsal sevgi rüşvetsiz tek dost
Karşılıksız çıkarsız yalansız en büyük sevgi anne deyince akan sular durur Yasemin de
Dilerim hayat size hep anneciğinizin gözüyle baksın
Kutlarım güzel dizelerinizi sevgiler.........
Anam, @DERTYOLDASI MEHMET avar
12.11.2009 20:05:09
yasemin00
@yasemin00
12 Kasım 2009 Perşembe 20:12:21
Bir papatyayı koklamayı beceremezken
Başka güllerde yarınsız cesaretsizliklerimize mola verdik.

Yüzlerce hüzün elbisesi biçtik diktik ve giydirdik sevdiklerimize
Karanlıkta kaybettik sevdiklerimizi cılız mum ışıklarının korkak alevlerinde
El...

Hangi kadınım?, @senyor
12.11.2009 18:47:18
yasemin00
@yasemin00
12 Kasım 2009 Perşembe 19:49:47

Çünkü biz yalınayaklıktan hep korkmuş, çünkü biz hep temiz çorapla gizlemeyi öğrenmişizdir kirli ayaklarımızı...


Ahh şairim ah kadife sesinizle en büyük erdemi ne güzel anlatmışsınız be kadar güzel özür diyebilmek
ve tabiiki bağışlamak ..
Sa...

yasemin00
@yasemin00
12 Kasım 2009 Perşembe 18:13:48

Adımı şairim bu sefer BİN ADAK TUTSAK DÜŞLERİNE KADINIM.....
Yine yasemin çiçekleri koydu.)))


Tanrı beni ilk başta sana kul yaptı, sonra
Keyfine el koymayı kurmamı yasak etti.
Ya da özlem duymamı hesaplı zamanlara;
Kölenim ya, boş vaktin o...

İsimsiz şiirlerim 17, @karann
12.11.2009 16:28:50
yasemin00
@yasemin00
12 Kasım 2009 Perşembe 13:46:00
Yinede kalbinizin kırıklarını yerden toplamışsınız şairim
Sırf ayağına batmasın diye aşk değil mi ?
Aşk işte şairim ölümün önsözünde birkaç cümlelik olsa da, mutluluğa onun adını yazabilmektir....."
her şeye rağmen....
Kutlarım güzel dizelerini...

Sen ve ben, @senyor
12.11.2009 12:48:06
yasemin00
@yasemin00
12 Kasım 2009 Perşembe 08:11:00
Ahhh şairim gece kırgın yürek kırgın uykularımız çokten izinli
kutlarım güzel dizelerinizi .........
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN
AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM.
MİSLER...

Gece kırgın, @nilkurt
12.11.2009 04:25:19
yasemin00
@yasemin00
12 Kasım 2009 Perşembe 08:09:26
Değerli şairim kutlarım güzel dizelerinizi
Rica etsem yazı renginizi belirleseniz sadece sesli dinleyebildim
sevgiyle kalın neyin müthiş nağmelerinde içime aktı gitti harika dizeleriniz
cici bakın ömrünüze .............
İnlerken yürek, @serap hoca
12.11.2009 05:12:50
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
45.335
Şiir Okunma
567.351
Yazı Okunma
20.186
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL