Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Elma çiçeği...
Ümmühan Yıldız

Ümmühan Yıldız

@ummuhanyildiz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 11 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
19 Haziran 2011 Pazar 18:51:00
Bende istemiyorum kötü insanları kötü sevgileri ne olurdu hep güzellikler olsaydı ve kocaman gülümse bilseydik. Yüreğimden sana kocaman sevgiler gönderiyorum. Babalar gününü kutlar Babana Allahım acil şifalar versin. Selamlar.
İstemiyorum, @Yıldız Toksöz
19.6.2011 13:28:56
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
11 Haziran 2011 Cumartesi 20:52:53
Sevginin aşkın nelere göğüs gerdiğini katlandığı ve ne olursa olsun yılmadığının güzel bir örneğini okudum.Yüreği tertemiz olan Şairem kucak dolusu selamlar sevgiler…
Sevince, @Yıldız Toksöz
11.6.2011 15:36:25
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
10 Haziran 2011 Cuma 22:04:49
Şiiriniz bana yarım kalan aşkların anımsattı yüreğe takılıp kalan çakıl taşları an gelir boğazınızı düğümler yutkunamaz nefes alamazsınız suskunlukta hep sessizce yaşarsınız. Saygılar güzel yazan yüreğin kalemine
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
3 Haziran 2011 Cuma 17:30:06
Doğrudur yaşamak çok güzelse de bir o kadar zordur aslında. Koşuşturmaca da bir çok şeyi göremeden yaşadığımız şehir fakat her ne olursa olsun yinede vazgeçemiyoruz.Dost kalem çok güzeldi şiiriniz.Selamlar Saygılar
İstanbul, @Bekir yavuz
3.6.2011 00:03:26
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
3 Haziran 2011 Cuma 17:26:27
Yüreğinin güzelliği kaleminle buluşmuş.Tebrikler.Selamlar.
Yalan dünya, @bestikoc
3.6.2011 11:08:07
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
3 Haziran 2011 Cuma 17:24:26
Yarım kalan aşklarda asla unutma olmuyor gün geliyor ağlatıyor gün geliyor hüzünlendiriyor ama o hep seninle yaşıyor.Güzeldi şiiriniz.tebrikler.Selamlar.
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
3 Haziran 2011 Cuma 17:21:06
Güzeldi şiiriniz belki de bulamadıklarımız tam yanımızda biz göremiyoruzdur…. Kimbilebilirki. Aradığınızı bulmanız dileğimle...Selamlar
Bulamıyorum, @gulayhancer
3.6.2011 12:01:54
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
2 Haziran 2011 Perşembe 16:18:51
istanbul kadar akıcıydı şiiriniz .Severek okudum.Saygılar
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
1 Haziran 2011 Çarşamba 23:45:02
Değimlidir ki bir çift göz alır seni sürükler oradan oraya uçsuz bucaksız enginlere o enginlerde özgür olamazsın hapseder yüreğine... ve bir çift gözdür yüreğine akıp gözlerini kan çanağına döndüren… Ayşe’m çok çok beğenerek okudum yüreği...

Gözlerin, @A.yıldız
1.6.2011 20:23:32
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
1 Haziran 2011 Çarşamba 16:35:41
İnsan ne hissediyorsa olduğu gibi doğal yazmalı….şiir insanın içini yansıtmalı kaleminize düşündüğünüzü sayfaya dökmüş ve iyide yapmış belirli kalıplarda şiir yazmanın tadı olmayacağını inananlardanım….
İyi ki vaz geçtim, @sevenol
1.6.2011 10:46:36
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
1 Haziran 2011 Çarşamba 16:28:46
Şairim yine çok güzel ve anlamlı yazmışsınız.Saygılar
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
1 Haziran 2011 Çarşamba 16:25:21
Sevmede keşkeklerin giden gittiği anda sonu yoktur, ardından düşünür durursun özlersin işte o zaman tutsağı olursun…. Zincirleri çözmeniz dileğimdir.Saygılar.
...mahkum..., @gulayhancer
1.6.2011 11:25:00
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
1 Haziran 2011 Çarşamba 16:19:25
Bazen karanlıkta dolunay gibi,
Bazen zaptedilmez huysuz tay gibi.
Yüreğim köpürüp akan çay gibi,
Vadinin sonunda sana varıldı.


Bu vadinin sonu çok güzel beni uçur oralara doğru.Sevgin bir ırmak akmış vadilere yeşerir en güzel renklerle.Selaml...

Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
1 Haziran 2011 Çarşamba 16:06:23
Evet dost kalem senin yüreğinin doğruluğuna yakışan anlamlı sözlerini kutlarım.Selamlar Saygılar.
Güven, @Bekir yavuz
1.6.2011 00:11:46
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
1 Haziran 2011 Çarşamba 15:56:05
Sevmek... herşeye rahmen yorulmadan sevmek yüreği tebrik ederim.Saygılar
Sensiz mezara.., @Bandırmalı
1.6.2011 14:05:02
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
30 Mayıs 2011 Pazartesi 21:55:29
dost kalem yine çok güzel kelimeler harika yazılmış dizeler.Tebrikler.saygılar
Gülüm, @Bekir yavuz
30.5.2011 00:06:42
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
30 Mayıs 2011 Pazartesi 21:48:50
sonbaharın hüzün damlalaları güzel yazan kalemden dökülmüş sayfalara.Tebrikler.
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
30 Mayıs 2011 Pazartesi 21:45:30
Yüreğinize emeğinize sağlık doğru sözü kutlamak gerekir..Saygılarımlar
Emin deyilim, @bestikoc
30.5.2011 17:13:37
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
29 Mayıs 2011 Pazar 07:19:40
İnşanlar hepimize en güzel dileklerimiz çıkar ve yüreğimizdeki o güzel duygularımız da çok mutlu olur.Kocaman Sevgiler ve Selamlar.
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
28 Mayıs 2011 Cumartesi 22:22:10
Şiir ve seslendirme harika yüreğinizi kaleminizi kutlarım. Saygılar
On iki nefes, @Seyit Kazım
28.5.2011 18:19:40
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
272.148
Şiir Okunma
822.992
Yazı Okunma
169.307
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL