Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Elma çiçeği...
Ümmühan Yıldız

Ümmühan Yıldız

@ummuhanyildiz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 11 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
14 Nisan 2011 Perşembe 22:00:27
çek bakalım ipini..... konfiçyüz ne demiş ''derin olan kuru değildir elindeki iptir’’ eğer çekersen hiç bir şeyi bırakmamış olursun.
Selamlar.
Unutulursun, @Kadir YILDIZ
14.4.2011 20:41:11
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
14 Nisan 2011 Perşembe 21:57:30
Şiirinizin her kelimesi çok doğru. Keşke hiç kötülüklerin olmadığı bir yer olsa ve orda yaşasak. Kalemine yüreğine sağlık.
Selamlar
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
14 Nisan 2011 Perşembe 17:53:07
Dost kalem umutların hiç tükenmesin hep tazalensin her bahar gibi çiçek açsın.Selamlar,Saygılar
Biz yaşıyoruz, @Bekir yavuz
14.4.2011 17:43:03
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
14 Nisan 2011 Perşembe 13:55:07
Bir son bulmalıyım
Hüzün veren bu aşka
Yorgun hayallerimle
Geride kalan düşlerimle
Sensiz gecen gecelere
Koyuyorum SON NOKTAYI.....

Kimbilir belkide finaller bitirdiğimiz içimizde daima yaşayandır yada ölendir. izler kalır her ikisindede o iz...

S o n n o k t a, @nergiz-z
14.4.2011 08:16:03
Etkili Yorum
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
14 Nisan 2011 Perşembe 06:47:10
Dost kalem sevmek dünyanın en güzel duygusu bunu her daim başarabilmekte her insana nasip olmaz.Siz her daim içinizdeki sevgiyi yaşatansınız.Tebrikler.Sayılarımla
Sevmek isterim, @Bekir yavuz
14.4.2011 00:35:51
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
13 Nisan 2011 Çarşamba 16:15:08
Yine yürek çoşmuş hasretten dökülmüş kelimelere ne denilebilir ki tebrik etmekten başka.Saygılarımlar
İnfaz postası, @Bekir yavuz
13.4.2011 16:08:38
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
13 Nisan 2011 Çarşamba 16:07:13
Tebrik ederim yürek sesinizin güzelliği şiirinize yansımış.Selamlar
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
13 Nisan 2011 Çarşamba 16:04:34
Yüreğim özlemle seni bekliyor,
Bir tatlı sözüne umut ekliyor,
Yaralı gönlümü ecel yokluyor,
Kadere bir çelme atsan ne olur?
Yanına alıp da gitsen ne olur

bekleten gün ola bekletilecektir.
Yüreğin yine sevgi dolu dizellerden akmış akmış sayfam...

Ne olur?, @Yıldız Toksöz
13.4.2011 15:37:44
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
13 Nisan 2011 Çarşamba 12:49:13
Özlemler kanamıyor damla damla gözyaşlarımda,
Denizimde parlak yıldızlarımın aksi vurmuyor sularına,
Hasretini artık hiçbir mevsime yatırma,sıcak soğuğunda,
Kimselerden sakın sorma beni,
bekleme de sakın..


BEKLEME GELMEYECEK MEVSİMLERİNDE.. ...

Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
13 Nisan 2011 Çarşamba 06:48:04
Karıştırır dolaşır
Mekânı Belli olmaz
Bardağın en ucunda
Hem taşar hem de dolmaz


habu fırıldak kimdir vayyyy yaramaz.Can sevgilerim seninle
Fırıldak, @A.yıldız
12.4.2011 23:20:51
Etkili Yorum
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
12 Nisan 2011 Salı 22:11:48
sevgiyi çoğaltıp büyükleştiren yüreğinizden kaleminize dökülen duygular güzeldi tebrik ediyorum .SAYGILARIMLA
Etkili Yorum
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
12 Nisan 2011 Salı 17:46:47
Aç şu örülen duvarı anne !
Hangi çığlığım kalmış temel taşında
Akıyor kara hüzünlerim
insafsızca çukuruna.


Bilmem farkında mısın ?
hala tuzlu gözyaşlarımın lekesi kalmış
musalla taşında
ne senin götürebildiğin
ne de benim yetinip silebi...

Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
12 Nisan 2011 Salı 17:41:23
Bırak değiştirsin nehirler yataklarını
Sen çağır baharı
Gelmezse ateşe kör baksın gözüm

yok sakın kör olma ben seni okuyamam biraz daha kendimi geliştiremem anlaşılan lazımsın toprağım.SELAMLAR
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
12 Nisan 2011 Salı 12:02:47
Duyuyor musun...
Camda hüzün var bu gece ,yüreğim sessiz .
Gözyaşlarım birer inci şimdi ,
Kopartılıp ipinden saçılmış yerlere ,
Sağılıp giden duygularım harap.
Sanırm artık herşey BİTTİ...

Her şey bittiği yerde yeni umutlar başlar.Tebrikler.S...

Hüzün gene kapımda, @fdalli
12.4.2011 04:20:10
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
12 Nisan 2011 Salı 11:50:28
Şu anda gözlerim izler bir dolu şiirdeki harlerin
Sağnak yağmurlarımı çağırırken okunur şu şiirlerin,
Duyguların çırılçıplağında en hazin yerindeki benin,
Arta kalan sonbaharda yakarken güneş..


Umarım güneşler arta kalan sonbaharlarda değil ...

Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
11 Nisan 2011 Pazartesi 15:20:34
Hayat zorluğunu kalemine sarılıp kağıtlara dökerken sevdaları şiirlere buluşturmuşsunuz. Yürekten tebrikler.Saygılar
Gençliğim, @Bekir yavuz
11.4.2011 12:58:09
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
11 Nisan 2011 Pazartesi 15:15:54
Evlerin ışıkları yanarken.
Birdenbire alev alır
İçimdeki yangınlar
Uzaklarda kanat çırparken,
Senden haber taşır , martılar.

İnsanın kendiyle başbaşa kaldığı anlarda yürekte hesaplaşmalar başlar.Duygular daha yoğunlaşır hasretler artar.
H...

Bilir misin, @gül peri
11.4.2011 14:49:29
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
11 Nisan 2011 Pazartesi 12:25:16
Kaç yüzün vardı senin, hangisini görmedim?
Sözlerine güvendim, başka soru sormadım.
Doğru durdum karşında, yalan ağı örmedim.
Hapsettiğin gönlünden çıkma iznim var mıdır?
Gönül aşka düşünce dünya bunca dar mıdır?

Göremeyiz onlar bukalemun biz ...

Zor sevda, @Yıldız Toksöz
11.4.2011 00:33:05
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
11 Nisan 2011 Pazartesi 12:21:18
İSTEDİĞİMİZ MUTLULUKSA SEVGİDE ARSIZ OLALIMHER ZAMAN...
TEBRİKLER ,SELAMLAR
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
10 Nisan 2011 Pazar 22:05:10
Doğru dostlukların çıkar ilişkilerine bağlı zamanlarda yaşıyoruz. Bir simidi üçe böldüğümüz günler çok geride.
Güzel yüreğinizi sesini tebrik ederim.Selamlar
N e d e n ?, @nergiz-z
10.4.2011 21:56:34
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
272.121
Şiir Okunma
822.955
Yazı Okunma
169.289
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL