Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Elma çiçeği...
Ümmühan Yıldız

Ümmühan Yıldız

@ummuhanyildiz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 11 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
10 Nisan 2011 Pazar 21:40:02
Unutma ki hesabı gidenler öder

Âminnn… ben ilahi adalete inanıyorum öder bir gün. Amaaaa şiirinde çok mükemmel toprağım yüreğine sağlık

Haydi git, @Kadir YILDIZ
10.4.2011 21:00:44
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
10 Nisan 2011 Pazar 20:07:07
Evet anne sözünden çıkardı aşk..sonrasında yine anne omuzuna yaslanıp ağlanıRDI aşk. Güzel yüreğinize tebrikler.Selamlar
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
10 Nisan 2011 Pazar 20:03:56
baharların güzellikleri hüzünleri unutturmuyor baharla hüzün sevgiler bir arada hayat devam ediyor. Tebrikler gönül dostu.Selamlar
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
10 Nisan 2011 Pazar 20:02:04
yüreğinizin sesi sevgiliye duyulan aşk çok güzel sevgi dolu hiç tükenmesin.Saygılar
Mektubunda, @Bekir yavuz
10.4.2011 13:12:24
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
10 Nisan 2011 Pazar 19:57:41
Dostluklar kolay kazanılmıyor insanlar birbirini tanır yıllarca dost olamazlar. Yüzlerinizi görmeden birbirlerinizi tanımadan kurulan köprülerde yürek birlikteliğinde buna derler. Eseriniz çok güzeldi. Güzel insanlardan da böylesine güzellik ortaya ç...

Şair sandım, @Yıldız Toksöz
10.4.2011 14:17:13
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
10 Nisan 2011 Pazar 08:09:27
Ne bir çiçek, ne de bir gül, sen baharımsın
Gündüz hayalim, gece rüyam, seherimsin
Tenime sinmiş, can pahası değerimsin
Kaderim mihenk taşında sıkıyor beni

tebrik ederim sevgi ve aynı zamanda sitemle doluydu dizeleriniz. Saygılar.
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
9 Nisan 2011 Cumartesi 21:14:37
Dost eller güzel yazmış,Kelimelerle deste deste şiirleri dile ketirmiş.

İki hece yazmakla kendimi şair sandım
Vefasıza kızmakla, kendimi şair sandım.
İki kulaç yüzmekle kendimi şair sandım
İlk ikiyi çözmekle Kendimi şair sandım...
Birkaç satır...

Şair sandım, @A.yıldız
9.4.2011 20:21:13
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
9 Nisan 2011 Cumartesi 20:09:34
Ayşem şirkette çoğu alanlar int. kapalı.Bazı arkadaşların iş gereği açık arkadaşa gidip bilgisayarını kullama bilirmiyim dedim açtım senin şiirini odadaki herkese dinlettim. çok hoşlarına giti. Şu tulum varya siirin bi yakışmışki anlatamam o tertemiz...

Emanet hatıralar, @A.yıldız
28.3.2011 20:34:38
Etkili Yorum
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
9 Nisan 2011 Cumartesi 20:04:03
Bütün acıları biz yaşamaya razıyız sevdiğimiz üzülmesin.
Yüreğimizde gözyaşı hasrette olsa asla mutluluk yok olmamalı.
Saygılar
Sen üzülme, @Bekir yavuz
9.4.2011 19:26:21
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
9 Nisan 2011 Cumartesi 12:12:27
ŞU İKİ KELİMEYİ ZORLA ÖĞRETECEĞİM SANA..

Aç perdelerini,bezginliğin yeter uyuyup durma ,
Dağların arasından rüzgar buz soğuğunu taşısada,
Yüreğin taş biliyorum,şu hazanların soğuğunda,
Şu iki kelimeyi zorla öğreteceğim sana..



Asi sevdala...

Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
8 Nisan 2011 Cuma 23:48:15
anladım;
yılkı atına benziyor kaleme gelenler
bir tutam ota gelmiyor
od soğursa yürekte
selam sabah vermiyor...


Tebrikler vurguların çok güzeldi.Saygılar.
Anladım......, @uranus
8.4.2011 23:19:15
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
8 Nisan 2011 Cuma 20:04:01
Bekir bey yüreğinize sağlık.Yine çok güzeldi.Tebrikler.Saygılar.
Seninle yaşarım, @Bekir yavuz
8.4.2011 19:53:07
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
7 Nisan 2011 Perşembe 22:05:27
Bekir bey, yürek sesiniz mutlu olsun daima.Saygılar.
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
7 Nisan 2011 Perşembe 17:57:23
Karanlığın sessizliğinde
Gecenin loş ışıklarında
Sahiller boyunca
Seni arar gözlerim
Seni düşlerim…

Kal desem kalır mısın?
Benim ol desem olur musun?

Hüzün dolu bekleyiş içinde
Gözlerim dalar sensizliğe
Söz geçiremem ki yüreğime
A...

Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
7 Nisan 2011 Perşembe 16:19:09
Ne kadar anlatsam olmuyor yine,
Hasrete cümleler kuramıyorum,
Hayalin canlanır her an gözümde,
Yazmaya kelime bulamıyorum.

Bırakmam elimden bir an resmini,
Onlara bakarak avunuyorum,
İçimde biriken hasret selini,
Akıtmak isteyip yazamıyorum....

Hasret zinciri, @Bekir yavuz
7.4.2011 13:47:32
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
7 Nisan 2011 Perşembe 16:14:50
O SENİN GÜZEL YÜREĞİNDEDİR.YÜREK KONUŞTUMU EN GÜZELİNİ YAZAR ÇOK BEĞENDİM.SEVGİLER
Sen misin?, @Yıldız Toksöz
7.4.2011 14:02:21
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
6 Nisan 2011 Çarşamba 22:14:13
Ayşem dediki ben anlamam valla bende hiç anlamam anlamaya çaba harcıyorum. Kelimelerde vurguların çok çok güzel.TEBRİKLER.SELAMLAR
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
6 Nisan 2011 Çarşamba 06:50:15
Özlemler yine akmış yürek pınarınızdan .Tebrikler.Saygılar
Sevdalıma, @Bekir yavuz
5.4.2011 20:16:50
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
6 Nisan 2011 Çarşamba 06:45:47
her dizezi ayrı bir güzellikte ve anlam doluydu.Güzel yüreğe Tebrikler.Saygılar.
...hûş aksın arına!, @AZAP
5.4.2011 17:25:30
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
5 Nisan 2011 Salı 17:32:06
Hiç bilmeyen sevgi pınarını yürekten kutlarım.Saygılar.
Sana hükümlü, @Bekir yavuz
5.4.2011 13:06:52
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
272.050
Şiir Okunma
822.838
Yazı Okunma
169.239
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL