Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
SAÇLARIMA KARLAR YAĞDI, BEMBEYAZ ÜSTÜNDE// NE GEÇTİ ELİNE , SEN DE BANA KÜSTÜNDE !
Ulvi ÜRESİN

Ulvi ÜRESİN

@ulviuresin Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Temmuz 2015'den beri üye
  • 52

Şiir Yorumları

Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
19 Mayıs 2026 Salı 13:26:32
Yüreğine, emeğine sağlık.
Gönülden kutlarım.
Saygılar, selamlar..
Ahhh anne, @Rabia Asya Öztürk
19.5.2026 00:33:40
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
19 Mayıs 2026 Salı 13:22:56
Yüreğine, emeğine sağlık.
Gönülden kutlarım.
Saygılar, selamlar..
Bestedir şimdi, @ASIKLUZUMSUZ
19.5.2026 10:45:30
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
19 Mayıs 2026 Salı 13:21:26
Değerli üstat;
Bu şahane eseri okuyunca aklıma Merhum Ozan Arif'in bir şiiri geldi:
"Öğretirler yıllar yılı
"Uyu,uyu , yat uyu
"Bırak artık şu uykuyu
"Kalk ayağa Osman dayı......."

Bu millet uyanmadığı süre daha çok sürünürüz!
Yüreğine, emeğ...

Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
19 Mayıs 2026 Salı 13:15:35
Yüreğine, emeğine sağlık.
Gönülden kutlarım.
Saygılar, selamlar..
Bekleme...(780), @SADIK YILMAZ
16.5.2026 00:06:54
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
18 Mayıs 2026 Pazartesi 23:21:17
Haddim olmayarak yazıyorum:
Yapay zeka ile şiir yazan veya yorum yapanlar.. Sizler şairin duygularını hissedebiliyor musunuz???
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
18 Mayıs 2026 Pazartesi 23:18:42
Yaa üstadım; zamanıımızı ne güzel alatmışsın..
Yüreğinize ve emeğinize sağlık..
Tebrikler..
Selamlar ve saygılar..

Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
18 Mayıs 2026 Pazartesi 19:55:31
Yüreğinize ve emeğinize sağlık..
Tebrikler..
Selamlar ve saygılar..

Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
18 Mayıs 2026 Pazartesi 19:52:12
Yüreğinize ve emeğinize sağlık..
Tebrikler..
Selamlar ve saygılar..

Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
18 Mayıs 2026 Pazartesi 19:37:23
Yüreğinize ve emeğinize sağlık..
Tebrikler..
Selamlar ve saygılar..

Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
18 Mayıs 2026 Pazartesi 19:35:46
"Fakirlik belgesi " çıkaracaksın üstat.. Vali de aracı olacak.
Ne hallere düştük??
Yürekten kutlarım. Saygılar, selamlar..
Yetmiyor usta!, @Suat Zobu
18.5.2026 00:10:46
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
17 Mayıs 2026 Pazar 00:54:13
Daha şiiriniz okumadan, şiirin başlığını görünce:
ÇAĞ ATLAYAN TÜRKİYE YÜZ YILI VAR" dedim, yazdım ve okumaya başladım..
Bunlar bize az be üstat..
Saygılar, selamlar..
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
17 Mayıs 2026 Pazar 00:50:43
Değerli üstadım;
Sosyal medyada na kadar emekli paylaşımı görsem altına şu yorumu yazdım:
"Ben de bir emeliyim. Sürünsün, perişan olsun bu emekliler!!!"
Bu gün 16-17 milyon emekli var..Herden baksan 25- 30 milyon oyu var!!
Eeee sürünen emekli..
...

Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
17 Mayıs 2026 Pazar 00:43:49
Ben sevmenin bedeli olduğuna inanan biri olarak;
Bu günkü sevmelerin (yaşım 60 ı geçti) sevda olmadığına inanıyorum,
Ahh nerde o sevdalar.. Sevdiğine kıyamammalar!!
Şimdi sevmenin bedeli bir çay, bir kahve..!!
O ağır bedeller bizim zamanızda kal...

Bedeli ağır, @Kul Seyyah
15.5.2026 10:37:17
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
17 Mayıs 2026 Pazar 00:37:37
Ah be üstadım;
Cahili vurduk gömdük çuru da cahilin ehliyet verdiği kişiler dışarda kaldı..
Şu milletin çektiğini anlatmışsınız da anlayan var mı ona yanarım.
Sizler yürekten kutlarım.
Saygı ve selamlarımla..
Varsın boğulsun, @Kul Seyyah
12.5.2026 12:47:41
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
17 Mayıs 2026 Pazar 00:18:00
Ben bu hayasız yönetiminden gelen hiç bir şeye şükretmiyorum.
Allahtan gelen şükretmekse tartışma götürür.
Sen seçeceksin, sonra da Allah böyle istemiş, deyeceksin..
haydaaa..
Bunun Allah ile din ile bir bağlantısını bulamıyorum.
Saygılar, sela...

Bin şükür, @Suat Zobu
16.5.2026 00:20:09
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
17 Mayıs 2026 Pazar 00:12:14
Sadık bey;
Siz bu sayfada kalimi , engin gönüyle sevdiğim, beğenerek okuduğum bir arkadaşsınız..
Çok güzel bir eserinizi daha okudum..
Yürekten kutlarım..
Saygı lar, selamlar..
Bekleme...(780), @SADIK YILMAZ
16.5.2026 00:06:54
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
17 Mayıs 2026 Pazar 00:08:06
Ah be üstadım;
Şimdiki aşmlar parmak arası terlik gibi.. bağı kopunca atılıp gidiyor..
Mevla yürekten sevnleri yar ve bahtiyar eksin...
Güzel eserinizi yürekten kutluyorum.
Saygılar, selamlar..
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
17 Mayıs 2026 Pazar 00:02:29
Ah be üstadım;
Anne sevdası başkadır.
Benim anam 93 yaşında,her gün yanı başımda..
Başımda taç, derdime ilaç...
Güzel eserinizi sevrek okudum..
Tebrik eder saygı ve selamlarımı gönderiyorum Ordu'dan..
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
16 Mayıs 2026 Cumartesi 23:57:08
Yüreğinize ve emeğinize sağlık..
Tebrikler..
Selamlar ve saygılar..
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
16 Mayıs 2026 Cumartesi 23:55:31
Yüreğinize ve emeğinize sağlık..
Tebrikler..
Selamlar ve saygılar..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
25.593
Şiir Okunma
293.138
Yazı Okunma
416
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL