Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
SAÇLARIMA KARLAR YAĞDI, BEMBEYAZ ÜSTÜNDE// NE GEÇTİ ELİNE , SEN DE BANA KÜSTÜNDE !
Ulvi ÜRESİN

Ulvi ÜRESİN

@ulviuresin Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Temmuz 2015'den beri üye
  • 52

Şiir Yorumları

Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
16 Mayıs 2026 Cumartesi 23:43:16
Türkün kutlu destanını yazmışsınız..
Sizleri yürekten kutlarım.
"Ne Mutlu türküm Diyene.. M.K.Atatürk!"
Saygılar, selamlar
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
16 Mayıs 2026 Cumartesi 23:36:38
Yüreğinize ve emeğinize sağlık..
Tebrikler..
Selamlar ve saygılar..
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
16 Mayıs 2026 Cumartesi 23:27:28
Yüreğinize ve emeğinize sağlık..
Tebrikler..
Selamlar ve saygılar..
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
16 Mayıs 2026 Cumartesi 23:26:00
Yüreğinize ve emeğinize sağlık..
Tebrikler..
Selamlar ve saygılar..
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
16 Mayıs 2026 Cumartesi 23:21:49
Sadık Bey;
Bu geceyi şiirlerime yorum yapan dostlara ayırdım..
Sizin şiirlerinizi zevkle okuyorum.
Bazen şiirlerinizde kendimi buluyorum.
Bunu İbo ile de konuştuk. (ÇAMALAN)
Onunla her gün konuşuyoruz..
Benim kızım Denizlide üniversitede öğre...

Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
16 Mayıs 2026 Cumartesi 23:13:33
Biraz önce geç kaldım diye yazdım ya..
İşte günün şiiri üstat..
Yürekten kutlarım.
Saygılar, selamlar..
O ses, @ASIKLUZUMSUZ
15.5.2026 00:02:06
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
16 Mayıs 2026 Cumartesi 23:11:29
Yüreğinize ve emeğinize sağlık..
Tebrikler..
Selamlar ve saygılar..
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
16 Mayıs 2026 Cumartesi 23:10:24
Aynen katılıyorum "Zurna da peşrev olmazmış"
Ne kadar serbest yazsak bile biz alışmışız biz alışmışız heceyea, uyağa.
Gönlünüze sağlık üstat..
Saygılar, selamlar..
Sen bilmesen de, @ASIKLUZUMSUZ
11.5.2026 00:00:42
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
16 Mayıs 2026 Cumartesi 23:06:44
Bir haftadır şiirlerinizi okuyamadım Sadık bey..
Bu arada söyleyeyim ortak dostumuz, bizim eniştemiz, İbo'yla her gün telefonda görüşüyoruz.
Sizlerin bu eserini severek okudum.
Yürekten kutlarım.
Saygı ve selamlarımla..
Miskin yunus, @ASIKLUZUMSUZ
10.5.2026 00:05:04
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
16 Mayıs 2026 Cumartesi 23:01:53
Çok geç okudum.
Bana sgöre günün şiiri.
Yürekten kutlarım değerli üstat..
Saygılar, selamlar..
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
16 Mayıs 2026 Cumartesi 22:58:57
İşte bu yürek yarası..
Dert inletir, aşk söyletirmiş..
Gönülden dökülen inci taneleri gibi..
Kutlarım.
Saygılar, selamlar..
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
16 Mayıs 2026 Cumartesi 22:56:09
Buruk ve acımtırak çok güzel bir eser..
Tebrikler.
Saygılar, selamlar
Etkili Yorum
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
15 Mayıs 2026 Cuma 00:08:53
Aynen anlattığınız gibi günümüzün itleri de gönülden kutlar saygılar selamlar sunarım
İt ittir, @Suat Zobu
15.5.2026 00:07:02
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
15 Mayıs 2026 Cuma 00:08:51
Aynen anlattığınız gibi günümüzün itleri de gönülden kutlar saygılar selamlar sunarım
İt ittir, @Suat Zobu
15.5.2026 00:07:02
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
13 Mayıs 2026 Çarşamba 23:02:31
Bazen sevmek uçurumun kenarında gül toplarken, o uçurumda kaybolmaktır ..
Ne arayanın olur, ne soranın..
ne de o gülleri hayra yoranın.
Gönülden kutlarım.
Selamlar..
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
13 Mayıs 2026 Çarşamba 22:58:51
Vay be gardaş.. Diline, sözüne, yüreğine can gurban.
Girersen benim facebook sayfama Doğu türküstan için tüm paylaşımlarımı görürsün.
Gönlümde yaradır Doğu Türkistan..
Bize Turandır Doğu Türkistan..
Candan, yürekten kutlarım.
Sevgiler, saygılar....

Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
12 Mayıs 2026 Salı 14:31:35
Evet Vehbi bey;
Mutluluk bazen, vefalı dostun sizi arayıp, derdinizi tasanızı paylaşmasıdır.

Mutluluk bazen, ayağının kayıp, çamura düşmemendir.

Yürekten kutlarım.
Saygılar,selamlar..
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
12 Mayıs 2026 Salı 14:27:06
Aşkı sevdayı dörtlüklerle süsleyip çok güzel dile getirmişsiniz.
"Dert inletir,aşk söyletir!" demiler.
Yürekten kutlarım.
Saygılar,selamlar..
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
12 Mayıs 2026 Salı 14:24:09
Mevla yaşayan annelere sağlıklı ömürler versin.Ahrete göçen annelerin mekanlarını cennet eylesin.
Gönülden kutlarım.
Selamlar..
Ulvi ÜRESİN
@ulviuresin
8 Mayıs 2026 Cuma 11:48:53
Muhteşem bir şiir.
Yürekten kutlarım..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
25.594
Şiir Okunma
293.138
Yazı Okunma
416
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL