Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Tülay Aslan

Tülay Aslan

@tulayaslan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Eylül 2008'den beri üye
  • 33

Şiir Yorumları

Tülay Aslan
@tulayaslan
13 Nisan 2009 Pazartesi 20:05:59

Sensizliklerde heryer karanlık,
Her şey anlamsız cantanem…
Gözlerine hapsolmuşum,
Hep orada kalayım,sen hep bendekal..
Seni öyle çok özledimki cantanem,
Zaman akıp gidiyor,herşey kayboluyor,
Sonra ben özleminle kalıyorum..
Özlüyorum hasret k...

Tülay Aslan
@tulayaslan
13 Nisan 2009 Pazartesi 20:02:30
Karanlık gecelerde kaybederim diye
Sakladım sevgimi kalbimin derinliklerinde,
Seni öylesine çok sevdim ki;
Aramızda okyanuslar bulunsada,
Sevgilim bilki her doğan güneşe sevgimizi haykıracağım,
Karanlıklarda parlayan yıldızlarla gözlerinde mutlu...

Tülay Aslan
@tulayaslan
13 Nisan 2009 Pazartesi 19:51:17
Versay sarayında,
Marie Antoinette oluyorum..

Disneyland’da çocuklaşıyorum..

Neon ışıklı paris gecelerinde
Romantizmi yaşıyorum delice…

Paris anlatıalmaz paris yaşanır,
Yaşanırda doyulmaz, unutulmaz,
Unutulamaz..

Düşlerimin şehri
AH...

Tülay Aslan
@tulayaslan
13 Nisan 2009 Pazartesi 19:41:34
Dert çileye abone olmuş
Kan ağlar içi dert dolmuş
Hep doğrunun yanında olmuş
Çok düşünüyor ortadirek

Murat’ım zorlukları çeker
Helal kazanır teri döker
Evde ne un var ne şeker
Hiç gülmüyor ortadirek


seçim zamanı dağıttılar beyaz eşya k...

Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Nisan 2009 Pazar 23:48:40
Vazgeçmez gönlüm bin azabınla
Sevdamı haykırdım;kırık sazımla
Canımı verirken;Azrail başımda
Seviyorum dedim;gür avazımla!..


yürek ister herkes seviyorum diyemez,benim yürekli asil kardeşim güzel anlatımdı sevdanın haykırışıydı.kutlarım.emeği...

Seni ararken, @ms-solmaz
12.4.2009 20:56:04
Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Nisan 2009 Pazar 23:44:27
Tabiat çok soğuksa.Güneştense küsmeyiz
İnsanı insan bildik,olmayana gitmeyiz

İnsanlıkla sorarsan;birin hal hatırını
Böğrüne batırmak mı,acılı oklarını

Böyle töre olur mu,çekemem acılarını
İbretlik olsun bana,gördüm dost azarını


canımmmm...

Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Nisan 2009 Pazar 23:24:46
Gönül gezmek ister gönül ile
Gönüle geçmiyor sözüm dil ile
Dertlerimi savururdum yel ile
Keşke de gelmeseydin bahar

Güzel havalar canımı sıkar
Yalnızlık beni alır eve tıkar
Böyle yaşamdan herkes bıkar
Keşke de gelmeseydin bahar



güzeld...

Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Nisan 2009 Pazar 23:20:47
Kötülüğü nefreti kaldırdık
Sildik insan yüreğinden.
Aşkı biz uyandırdık
Çok derin uykudayken
Aşka aşık oldu aşk
Mahmurluğu üzerindeyken.


güzeldi mamaklı kalemine yüreğine sağlık.kutlarım.tebrikler.can dost.saygılar.
Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Nisan 2009 Pazar 23:14:57

Haber dediğin
Bilgi dediğin
Vahiy olmalı,
Yahut bilim


gerisi zor
gerisi zor

hepisi zor
hepisi zor

Hayatı sade zevk sanma yaşanacak
O bir yük aynı zamanda taşınacak

Emin değilsem yarından
Bütünümden hem yarımdan
Gerisi zor ...

Zor, @hacı ali
10.4.2009 21:07:45
Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Nisan 2009 Pazar 22:45:42



Belki de ben hiç gülmemeliydim ,GÜL KARDEŞİM NEDEN GÜLMEYESİN DÜNYA YA Bİ DAHA MI GELECEN


Belki de hiç umuda sarılmamalıydım,UMUDA SARIL HER GÜN Bİ UMUTTUR UMUDUNU YİTİRME ALLAHTAN UMUT KESİLMEZ




Bekli de dertlerimi kimselere anlat...

Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Nisan 2009 Pazar 22:21:43
Kesilir sokakların candamarı
Adım sokaklardaki adımlara karışır.
Bu kent darlaşır ğöğüs kafesimde
Unuturamaz hiç bir avuntu seni bana

Ne yağmurlar ne şehrin sel felaketleri
Ne depremler ne ölümler ne acılar
Hiçbir şey boğamaz seni
Gözyaşlar...

Kaybettim, @sabahattin tayşun
12.4.2009 22:05:36
Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Nisan 2009 Pazar 21:57:56

Varlıkların en mükemmeli olarak yaratılmış insanlar,

İnsanları sevelim!.. farklı olsa da, renkler ve lisanlar...



güzel kısa öz ve anlamlıydı.kutlarım.saygılar.
İnsanları sevelim, @boyabatlı
8.4.2009 00:01:38
Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Nisan 2009 Pazar 21:54:46
Tutma ellerimi yanar ellerin,
Bakma gözlerime erir gözlerin.
Sen gittin gideli ateşlerdeyim,
Yanarım ,yanarım dumanım çıkmaz.
Bu akılsız yürek seni unutmaz.

Sus, ne olur sus çıkmasın sesin,
Kalbimde saplanmış paslı hançersin.
Bir meçhule doğ...

Yanar ellerin, @zaloğlu
12.4.2009 11:06:58
Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Nisan 2009 Pazar 21:52:12
Seni sevdiğim için pişman olmam
İsmini herdem anmaktan bıkmam
Yokluğuna isyan edipde yılmam
Ah şimdi yanımda sen olacaktın

Negüzel bakıyorsun resminde öyle
Baktıkca eritiyorsun beni böyle
Nasıl beni kendine bağladın söyle
Ah şimdi yanımda se...

Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Nisan 2009 Pazar 21:30:53

Belli et kendini
Yok başka formülü
Bir nisan sabahı
Müjdeler mümkün mü?

Veda et acılara
Veda et sancılara
Sevgiyse hep yaşa
Mutluluk mümkün mü?



güzeldi kutlarım,emeğine sağlık,tebrikler.kalemin daim olsun.saygılar.
Mümkün mü?, @hazan444
12.4.2009 20:27:06
Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Nisan 2009 Pazar 21:06:32
Göle bakarak yorumlar yaparak kahvaltımızı yaptık
Üşürüz diye düşünürken terledik bile
Anladım ki yaz burnunu uzatmış geliyorum diye
Geri dönüş başladı bu güzel beldeye veda edip
Aynı kıvrım kıvrım yollara düştük
Karlı dağıma baktım son kez...

Ödemiş gölü, @AYSE 09
12.4.2009 13:17:47
Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Nisan 2009 Pazar 21:00:08

Ömrün kısa öz ama,
Değmesin bir göz ama,
Sevdim seni söz ama,
Güzel arpa zambağı,

Oğuzsoylum özünden,
Sakındı hep gözünden,
Yanma gönül közünden,
Güzel arpa zambağı.


muhteşemdi kutlarım.kaleminiz daim olsun,yüreğiniz dert görmesin.say...

Arpa zambağı, @kocakurtsoylum
12.4.2009 20:32:51
Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Nisan 2009 Pazar 20:49:48
Ateş böcekleri yanıp sönüyor
Göz kırpıyor çimenler arasında
Cır cır böcekleri eşlik ediyor şarkılara
Dibine inilecek bu gece hep birlikte
Tek bir şişe dolu kalmayacak
İçeceğiz eski günlerin şerefine
Hoş gelmiş hepsi faslı baharıma
Dağıtacağı...

Ihlamur ağacı, @SELMA ARDIÇ TAN
12.4.2009 00:01:21
Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Nisan 2009 Pazar 20:42:44
İstememesinin sebebi,akrabaydınız
Analar babadan kardeş anlasaydınız
Ama ne gezer,meğer intikam yaktınız
Kızın babası hiçe boşamadı hanımını ne
sandınız.
Her şeyi Allah bilir ben derim yanıldınız
Allah aşkına,isterdim yanılmasaydınız
Kız baban...

Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Nisan 2009 Pazar 20:33:41
İSYAN

İsyan yine dava açmış
Tek celsede boşanmışım
Sana olan hislerimden
Yaydan boşalan ok gibi
Fi tarihli gazetede
Sürmanşetler şaha kalkmış
Adım yazılmıyorda da
Şifrelenmişim

güzeldi soyadaşım,kutlarım.kısa ve özlü anlatım dı,kalemin ...

İsyan, @İhsan POLAT
12.4.2009 16:19:19
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
78.137
Şiir Okunma
873.391
Yazı Okunma
63.845
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL