(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR PERDELİK OYUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR PERDELİK OYUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Senarist ben,ulaşım ben, Yürüyüş ben, dolaşım ben, Kaybeden ben üleşim ben, Bir perdelik oyundayım.
Oğuzsoyluyum yaralı, Ağlıyor bahtı karalı, Böyleymiş oyun kuralı, Bir perdelik oyundayım
HERZAMANKİ GİBİ GÜZELDİ RECEP ABİM ZATEN HAYAT TİYATRO BİZLERDE OYUNCU ÇOĞUMUZDA FİGURANIZ,YÜREĞİNE SAĞLIK.KALEMİNE ZEVAL GELMESİN.TEBRİKLER DUA VE SAYGILAR.
8'lik hece ölçüsü,kafiyeler ve redifler süper. Dil sade ve anlaşılır. Telmih sanatı ayrı bir haz yaratmış. Yüreğinize ve kaleminize sağlık.Emeğiniz şiir için daim olsun.
Oğuzsoyluyum yaralı, Ağlıyor bahtı karalı, Böyleymiş oyun kuralı, Bir perdelik oyundayım.
herzamanki gibi yine çok anlamlı dizelerdi.yazan yüreğine ve kalemine sağlık ustam.kalemin ve duyguların daim olsun.sevgi saygı ve selamlarımla...RUMUZ4300
Senarist ben,ulaşım ben, Yürüyüş ben, dolaşım ben, Kaybeden ben üleşim ben, Bir perdelik oyundayım.
Oğuzsoyluyum yaralı, Ağlıyor bahtı karalı, Böyleymiş oyun kuralı, Bir perdelik oyundayım...hayat çok kıssa çözülemez...bir an gibi...kutluyorum...sevgiler...
Yürüyüş ben, dolaşım ben,
Kaybeden ben üleşim ben,
Bir perdelik oyundayım.
Oğuzsoyluyum yaralı,
Ağlıyor bahtı karalı,
Böyleymiş oyun kuralı,
Bir perdelik oyundayım
HERZAMANKİ GİBİ GÜZELDİ RECEP ABİM ZATEN HAYAT TİYATRO BİZLERDE OYUNCU ÇOĞUMUZDA FİGURANIZ,YÜREĞİNE SAĞLIK.KALEMİNE ZEVAL GELMESİN.TEBRİKLER DUA VE SAYGILAR.