Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Tülay Aslan

Tülay Aslan

@tulayaslan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Eylül 2008'den beri üye
  • 33

Şiir Yorumları

Tülay Aslan
@tulayaslan
16 Nisan 2009 Perşembe 17:04:44
________@_______@@ @ ___________
____________@@@__@_@@@@___________
____________@@__@@_____@__________
___________@@@_@__@_____@_________
__________@@@@_____@@___@@@@@@____
_________@@@@@______@@_@______@@__
________@@@@@_______@@________...

Gönlüm mesut seninle, @bakış
15.4.2009 10:48:59
Tülay Aslan
@tulayaslan
16 Nisan 2009 Perşembe 16:59:07
Baksana bana eridim yudum yudum
Hayat yolunda senin için yoruldum
Kavuşmak için hiç kalmadı umudum
Haklısın gönül.Lakin bileni getir.

Bu son yolculuğum , gerek yok gelmene
İstemem ah vah ile yalan düzmene
Arar bulurum seni mahşerde gene
Hak...

Tülay Aslan
@tulayaslan
16 Nisan 2009 Perşembe 07:33:06
Bu gemiyi yürütecektim ondan sonrada
Henüz açıkta demirleyen bir miçoyken
Aç kalmamak için karada
Soğuk su satacaktım,sıcak duraklarda
Simit satacaktım,kör sabahlarda
Gazete satacaktım " Yeni Adana "
Korkmadan,haykıra haykıra !
Çalmadan,...

.... b a b a ....., @Onatça
9.4.2009 09:13:45
Tülay Aslan
@tulayaslan
16 Nisan 2009 Perşembe 07:20:40

İnsan bazan çocuklaşıyor...
Yeri geliyor hırçınlaşıyor...
Zaman zaman bencilleşiyor...
Arada bir gururuna yeniliyor...
Herhâlde kıskandığı da oluyor...

Çogu zaman duygular dolup taştığından,
Kişi kendini bile tanıyamıyor!!

Yine de sevdas...

Konu sevda olunca, @gülüm_se
11.4.2009 16:58:42
Tülay Aslan
@tulayaslan
15 Nisan 2009 Çarşamba 23:12:06


--------------------------------------------------------------------------------



..15/04/2009
...........DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN............

bu gün doğum günü güler özün
kelimeler yüreğimden her sözüm

///

gülen gözlerine yaşlar ...

Tülay Aslan
@tulayaslan
15 Nisan 2009 Çarşamba 22:32:06
Gün geçer cismim çürür, Ay doğar hicran vurur,
Gel bahar ufka düştü; düşler de esti esen !

El diyor,köhne kökte gül açsa bağban güler.
Eski kök gül tuttu yâr, gülme bir naz ile sen.

Tek tutam can mı vardı, çok cimri kökmüş de sen?


emeğin...

Tülay Aslan
@tulayaslan
15 Nisan 2009 Çarşamba 22:12:00
Bizi bizden başkası zaten bilmez
Derdimiz başka derde benzemez
Hayat böyle zaten biryere gitmez
Sabret be dostum sende sabret

Bir sabah öyle bir güneş doğar
Yaşanacak çok güzel günler var
Gün doğmadan daha neler doğar
Sabret be dostum sende ...

Sabret dostum, @keklikci
15.4.2009 21:16:07
Tülay Aslan
@tulayaslan
15 Nisan 2009 Çarşamba 20:51:12
Gece demez gündüz demez

Kağıt kalem elden düşmez


Yazar durur habire

Aklı fikri şiirde


Gelene hoşgeldin der

Gidene güle güle


Gönül bu han mı sanki

Her güzele bir hikaye


Yazar durur hiç üşenmez

Güzeller kalemden düşme...

Şiirkolik, @dağ gülü
15.4.2009 16:29:00
Tülay Aslan
@tulayaslan
15 Nisan 2009 Çarşamba 18:33:27
ARTIK BU NÖBET SENİN

Aylarca sevmiştim, yıllarca der gibi.
Hangi gecelerde kurudu gözyaşlarım,
Anımsamıyorum.
Hasretin bir kor alev gibiydi,
Issız çöllerde mecnun gibiydim.
Bir yudum suydu tek istediğim.

Nedense bir yabancı oldu gözlerin, ...

Tülay Aslan
@tulayaslan
15 Nisan 2009 Çarşamba 00:14:02

Bu toprağın neferine
Efe denir yiğidine
Canım feda her birine
Yiğit nedir bilir misin?

Fevzi der dertlenme gönül
İster yaban ele sürül
Sevdam akar gürül gürül
Âşık nedir bilir misin?




sevda aksın çağlayan olsun.Fevzi kardeşim güz...

Tülay Aslan
@tulayaslan
15 Nisan 2009 Çarşamba 00:05:06
Neyi unuttum ki..
Herkese sevgi dağıtıp,
İçten gülerken,
Bana gülmeyişini mi..
Herkesi anlayışla dinlerken,
Beni dinlemeyişini mi..
Yüreğimi sonsuz yakışını mı..
O alaycı, inciten bakışını mı..
Ve yavaş yavaş derinden,
Bir zehrin damarlarım...

Tülay Aslan
@tulayaslan
14 Nisan 2009 Salı 22:32:46
________Bittik
Binlerce şehit verdik bu vatan uğruna
Ölmek var dönmek yok dedik
Kurtuluşa giden yolda
Devrimler yaptık ilkeler koyduk
Gökyüzünden indirdik al kan üstüne
Ay ve yıldızı kendimize bayrak yaptık
Çanakkale geçilmez, boğazlar ...

Bittik ve utanmadık, @onurumsun
13.4.2009 00:13:22
Etkili Yorum
Tülay Aslan
@tulayaslan
14 Nisan 2009 Salı 21:31:56
Sırrını söyleme,kendin bilmeze
Sakın yol yürüme,önün görmeze
Gönlünü kaptırma,aşktan çömeze
Karşılık görmezsen;marazı vardır

Gönül sarrafı ol,tanı yarini
Bilmeyen biriyse;bilmez kadrini
Sevgin heba olup;teperse geri
Karşılıksız aşkta;gözyaşı...

Bildiğim vardır, @ms-solmaz
14.4.2009 20:46:08
Tülay Aslan
@tulayaslan
14 Nisan 2009 Salı 21:19:55
Yaşamayı unutturdunuz ya
Daha gürbüz isyanlarımız olacak
Umudumuza kan doğradıkça tiranlar
Bu köz tutumuş küllerden
Daha gürbüz bebekler doğacak
Ey çocuk.....!
Sen yoksan hayatta yok
Yaşam yoksa
Bombalar boylu boyunca yaracak
Toprağın rahmi...

Sular kanıyor, @hanay
14.4.2009 19:50:16
Tülay Aslan
@tulayaslan
14 Nisan 2009 Salı 21:14:41
Geçmişi deşiştir meye
Tüylerimi ürpertmeye
Onları kökten silmeye
Artık korkmayacağım

Hiçe rağbet etmemeye
Boşa devran sürmemeye
Ama her şeyim bilmeye
Artık korkmayacağım


güzeldi tebrik ederim.emeğine sağlık,kutlarım.kalemin daim olsun p...

Tülay Aslan
@tulayaslan
14 Nisan 2009 Salı 07:25:32
ŞİİR GİBİ BİR KIZDI O - EROL BÜYÜKBURÇ/Âlimoğlu

Perilerden bile güzel gülerdi
Açılırdı güller gamzelerinde
Sevişirdik gece gündüz demeden
İstanbul`un yedi tepelerinde

..........Şiir gibi bir kızdı o, pembe pembe yanakları
..........Uzun boy...

Tülay Aslan
@tulayaslan
14 Nisan 2009 Salı 07:15:06
Yaprağın boyun büktükçe,
Seni, ben sanıp sever mi?
Rengin, sararıp soldukça,
Kalbi, merhamet eder mi?

Sevgisiyle yeşerirsen,
Kalbi, sevinçten coşar mı?
Bir gün, sararıp ölürsen,
Gözlerine, yaş dolar mı?



sevgiyle yeşeren büyür dal buda...

Tülay Aslan
@tulayaslan
14 Nisan 2009 Salı 07:05:23
Önce,
Herşeyi unutacak hücrelerim..
Ardından bilinmez bir kulvarda koşacak
Galibi sen ve ben mi
İşte bunu Hüzün`ün de
Vefa`ya sordu

dedi..
Sustur dilini Lâl olsun
Kahrım,rüzgarla gelen
Serab-ı bulsun





mutluluğun daim olsun hüzün...

Vuslata bir kala.., @*Hüzün*
8.4.2009 02:40:07
Tülay Aslan
@tulayaslan
14 Nisan 2009 Salı 06:56:45




arkadaşım hepimiz yorgunuz, ruhumuz yorgun, bedenimiz yorgun,gittiği yere kadar bu bedeni taşıyacağız,güzel dizelerdi,kutlarım emeğine sağlık.tebrikler,kalemin daim olsun.saygılar.
Çok yorgunum ..., @Canan Onuş
13.4.2009 19:59:58
Tülay Aslan
@tulayaslan
13 Nisan 2009 Pazartesi 20:09:36
Yağmurlu bir günde başlayan,
Bir sevda masalıydı sevgimiz…
Yine yağmurlu bir günde,
Yapayalnız kaldım sensiz..
Gözlerimi gözlerinde,
Kalbimi kalbinde bıraktım..
Açmaz oldu artık güller gönül baçemde..
Seni kaybettiğim günki yağmura isyan ediyo...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
78.130
Şiir Okunma
873.324
Yazı Okunma
63.843
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL